February haul

by - 7:35:00




Ano, přestože jsem v posledním haulu psala, že další haul dlouho nebude, protože chci šetřit... Nepovedlo se a já zase nakupovala a to asi ještě víc než minulý měsíc !!! Ale slevám ani novým kolekcím nešlo prostě odolat a se změnou počasí máme asi všichni potřebu nakupovat jarní oblečení o stošest...
Každopádně ze všech kousků mám strašnou radost, tak se s vámi musím opět podělit. =)


Nejhezčí lingerie, kterou jsem v poslední době viděla, takže musela být má !!!
Stradivarius - 399,-kč Link HERE
Je z nové kolekce, takže jestli byste ji také chtěli, tak šup do nejbližšího Stradivariusu. =)


Pruhovaná košile s nášivky - NewYorker -  399,-kč. Link HERE
Taktéž byste ji měli v prodejnách NewYorker ještě sehnat a to i v modrém podání. =)


 Slip on - Humanic - OMG - 999,-kč Link HERE - V OMG nabídce už přesně tento typ slip onů nemají, ale na nějaké pobočce Humanicu byste  je ještě měli sehnat.
No a díky tomu, že vám sem dávám ty linky, tak jsem si od OMG právě ted' objednala další tenisky, takže si link rozhodně rozklikněte, stojí to za to !  =D.. NEPONAUČITELNÁ jsem...Já vím...

 Brýle, brýle,brýle a nějaká ta bižuterie. =)
Chokers - NewYorker - 89,-kč - ve slevě. V balení jsou obě dvě barvy.
Dvojitý náhrdelník s kroužky - PEPCO - 49,-kč.


ALDO - 399,-kč. Právě ted'v prodeji !!!

 NewYorker - 129,-kč.
AliExpress - 2,79$ Link HERE.

 Bílé fishnet ponožky - Forever 21 - 99,-kč.





Šedé džíny - ZARA - 799,-kč . Link HERE.

 Mikina - Tally Weijl - 199,-kč ve slevě.



Mikina - Reserved - 699,-kč.  Link HERE.

V Bershce jsem si ve slevách koupila jednu halenku hned ve dvou barvách. No tak, kdo by to tam nechal za 59,-kč !!!!!

To samé proběhlo i v NewYorkeru. Tyto jednoduché tílka se dají skvěle využít ve stovkách outfitů a jsou mé oblíbené, takže další dvě barvy už jsou také v šatníku. =)
129,-kč.

 Tuhle sukni  s rukávy na zavázání jsem sháněla 100 let !  Tak konečně jsem na ní narazila také ve slevách. =)
Bershka -  89,-kč


 Široké zvonáče opět ve slevách v Bershce - 129,-kč.


Mikinové šaty zakončené tylovou sukní - Bershka - 129,-kč opět ve slevách !

Oversize svetr - Instagram - 199,-kč @anetdel.shop

Doufám, že jste také ulovili něco ve slevách, stejně jako já, protože některé věci byly opravdu za hubičku. Z toho má pak člověk ještě jednou tak velkou radost. =)
Přeji krásný víkend.

Vaše...









You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY