Week in picture vol. 29

by - 12:36:00

Musím vám v první řadě říct, co je horší než klasické pondělí v práci.... Pondělí v práci po dovolené!!!
Snažím se být pozitivní, ale dneska mi to opravdu moc nejde. Musím se zase dostat do klasického pracovního nasazení s úsměvem na tváři, tak snad mi to nebude trvat moc dlouho. Protože dneska mám náladu opravdu pod psa....=/ Ale to má asi po dovolený každý, co si budem ? =D
Většinu tohoto týdne jsem tedy strávila na dovolené v Rakousku a o tom vám chci udělat tento týden celý velký post plný fotek.
Přemýšlela jsem, jestli vůbec week in pictures dnes budu psát, ale nechtěla jsem přerušovat už zažitý chod week in pictures každé pondělí.
Takže co jsem ještě mimo dovolené tento týden stihla..no spíš snědla, se dozvíte právě ted´. =D


Největší radost mám z toho, že jsem vám napsala svůj první Beauty post - My new hair treatments a také další haul - February haul .
Podle všeho vás tyto příspěvky baví víc než klasické outfitové posty, budu se jich tedy snažit dělat co nejvíce. =) 

Bezchybná ovesná kaše k snídani v mém milovaném Iconiq Café .






Malá ochutnávka z bezchybné prosluněné lyžařské dovolené s rodinou v Rakousku.
Fotek mám nespočet a těším se, až vám je všechny ukážu tento týden ve velkém postu. Opět doporučím další skvělé místo na dovolenou...=)


To bych nebyla já, abych hned den po příjezdu z Rakouska nevyužila volného dne a neobešla ještě obchody. Akorát jsem vám napsala haul, některé nové věci jsem ještě ani nestihla obléknout a už jsem zase nakupovala další. Ale slevy stále pokračují, tak se toho musí využit. =D
Ale abych se necítila tak špatně za utracené peníze a přeplněné skříně, tak jsem rovnou ten den i nějaké své kousky ze skříně vyřadila. Pokud vás zajímá co a nebo byste si i rádi něco po mně koupili Link  HERE. Vyřazuji věci celkem pravidelně, ale už mám stále kupce, tak musíte být rychlí. =)


S Lukášem jsme v neděli zašli do naší oblíbené Pizzerie Palatino. Jak jinak, než na sépiové špagety s krevetami. 

Vím, že je dnešní week in pictures kratší, ale vynahradím vám to dlouhým postem z Rakouska. =)

Mějte krásná týden. =)

Vaše..



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY