Green on green

by - 11:57:00

Venku je dnes sice zataženo a žádné extra teplo, ale snažím se ho tímto vyletněným outfitem z minulého slunečného víkendu přivolat.
Tento outfit zpočátku vypadal úplně jinak. Přes šaty jsem měla ještě dlouhý šedý svetr a na nohou silonky. Udělalo se ale takové teplo a při procházkách Prahou mi bylo opravdu horko. Zalezla jsem do kabinek v ZAŘE a sundala si jak svetr, tak i silonky. BOŽE ! To bylo tak osvobozující a pohodlné po tak dlouhé době, kdy jsem stále chodila v několika vrstvách. Naivně jsem si myslela, že už to tak bude pořád, ale bohužel ne. Dnes jsem opět nabalená a sunglasses sem nechala doma.. =( =D

Tentokrát jsem vsadila na zelenou, kterou moc často nenosím. Ale ve finále mě kombinace zelené bundy a khaki šat bavila. Kdybych věděla, že bude tak hezky, tak místo vysokých kozaček vytáhnu asi i nějaké kotníčkové podpatky... no nic, tak příště.=).. V létě si se mnou podpatkových outfitů užijete až až.. =)

O šatech ve stylu spací krajkované košilky jsem už kdysi psala  ( Link here ). No já lehce propadnu kdejakému trendu, a ikdyž se to asi všem úplně nezamlouvá a nelíbí, tak já jsem si tento styl šatů a tílek zamilovala a už mám doma slušné zásoby ! =D











Brýle - Atmosphere ( PRIMARK ) - 50 centů.
Vázací choker - Ali Express - 0,35$ Link here.
Křivák - ZARA - 599,-kč.
Šaty - Stradivarius - 449,-kč.
Kozačky - CCC - 990,-kč.

Tak snad bude tento víkend opět slunečný, zatím to moc nevypadá, ale doufám, že se to změní. =)

V příštím týdnu pro vás určitě chystám haul. Také se chystám napsat a nafotit první beauty článek o mé nové péči na vlasy, která je opravdu báječná, takže bych si neodpustila, kdybych vám o ní nenapsala a neporeferovala !
Ale příští týden mě čeká dovolená v Rakousku... HURÁÁÁÁ !!! No.... takže se připravte na smršt´ fotek a nejspíš článek o další dovolené. Tot´ plány pro blog do následujících týdnu, máte se na co těšit. =)

Přeji krásný víkend !

Vaše....
















You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY