Clear glasses and pinky clothes

by - 9:20:00


Tak konečně se už začínají ulice více zbarvovat jarními, lehčími outfity. Všimli jste si toho taky ? Už je tepleji, vylézá sluníčko a lidé se podle toho také jinak oblékají. Hned jsou ty pohledy krásnější a zábavnější. Tento víkend navíc vyšel nadmíru krásně a bylo vážně teplo. Díky tomu jsem ho využila na 100% a stále jsem byla někde venku, kvůli tomu jsem ale bohužel nestihla nafotit haul, který jsem plánovala. Ale myslím, že jarní outfity jsou ted´na začátku jara žádané a snad vás inspiruji a budou se vám outfity tohoto týdne líbit. Konečně je to taky taková větší změna po té dlouhé a mrazivé zimě.

Tohle je první outfit ke kterému jsem vytáhla čiré velké brýle, které jsou ted´ v kurzu. Toho jste si museli všimnout, ikdyby jste nechtěli ne ? =D  Co na ně říkáte ? Líbí se vám ? Ze začátku jsem se moc nemohla odhodlat v brýlích vyjít, ale k tomuto outfitu podle mě sedí skvěle. Funkčnost sice nemají, ale jako doplněk podle mě super !














Čiré brýle - AliExpress - 2,79$  Link here .
Bomber - Stradivarius - 749,-kč Link here.
Košile - NewYorker - 399,-kč Link here. Právě ted´ v prodeji !!!
Kabelka - Atmosphere ( PRIMARK ) - do 8mi  Eur.
Džíny -  h&m - 990,-kč.
Boty -  Foot Locker ( Converse All Star ) - 1490,-kč ve slevě.

Tak posílám všem energii tímto sluníčkovým a pozitivním outfitem.
Vytáhněte barvy, at´je ten svět v šedých ulicích veselejší. =)


Jo... a přeji krásný Mezinárodní den žen, bud´te hrdé na to, že jste ženy. Snad vás potěší muži květinou a zajděte si koupit něco na sebe, dnes je prostě skvělá příležitost ! =D

Vaše...








You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY