Transparent dress

by - 12:24:00

Tento týden jsem se zatím snad ani nestihla v klidu nadechnout. Mám strašně moc práce od rána do večera každý den. Když už jsem doma, tak stejně pracuji na počítači. Bud´ řeším pracovní maily, nebo upravuji fotky a připravuji články. Samozřejmě, že práci musím dávat před blogem přednost, bohužel to jinak nejde. Ale když opravdu něco tak moc chcete, vždy proto čas najdete. A to platí v mém případě s blogem. Jednou jsem si řekla, že týdně budou minimálně 3 příspěvky na blogu a to dodržím za každou cenu ! 
Asi jsem chytla závislost. Něco podobného jako s fitkem, taky se vám tam kolikrát strašně nechce, ještě na to  máte minimum času, který byste mohli využít pohodlněji, ale stejně tam jdete. Jinak nad tím, že jste tam nešli, budete přemýšlet ještě příští měsíc. Tak přesně to samé mám i u psaní postů na blog, nebo přidávání fotek na instagram. Jedna fotka denně na tom instagramu prostě bude, ikdybych si ji měla vycucat z prstu. Prostě musím být všude aktivní, aby to fungovalo. =D

Tak a dneska je po kratší prodlevě outfitový post. =)
Lehká extravagance v podobě transparentních šatů, které se oblékají přes oblečení.
Já jsem tyto šaty dostala k Vánocům a teprve ted´ jsem je oblékla. Přijdou mi rozhodně zajímavé, ikdyž první myšlenka jejich obléknutí byla přes crop top a hotpants,  na nějakou párty nebo v létě do teplejšího počasí. Tak uvidím co dalšího s nimi ještě vymyslím. =)
Dneska takto :







Choker - NewYorker - 79,-kč v balení po dvou.


Brýle - ALDO - 399,-kč právě v prodeji !
Křivák - Second hand ( h&m ) - 80,-kč.
Tílko s dvojitým provázkovým výstřihem - Tally Weijl - 199,-kč.
Transparentní šaty - Tally Weijl - 599,-kč.
Džíny - ZARA - 799,-kč Link here !
Kabelka - Stradivarius - 449,-kč.  Link here !
Boty - h&m - 299,-kč ve slevě po Vánocích.

Je sice v pátek, ale dneska v práci ještě docela dlouho pobudu a zítra mě čeká taky práce, ale snad zábavná a příjemnější. =)
Budu totiž pracovat jako kostymérka na módní přehlídce v Palladiu s mou druhou blogovou kámoškou Klárou - My Fashion Connection . Budeme se snažit navzájem fotit, abychom vám o téhle práci napsaly příspěvky na blog, protože ani jedna z nás to nebude dělat poprvé. Já občas jako kostymérka pracuji a věřím, že spoustu z vás by zajímalo, jaká je to práce a co všechno to obnáší. Věřte mi, že to vždy není taková sranda a zábava, jako to na první podhled zní nebo i vypadá. =)
Kdo teda ještě nemá na zítřek program, tak třeba zítra v Palladiu !

Přeji vám krásný víkend. =)

Vaše....



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY