Week in pictures vol. 27

by - 13:29:00






Ahoooj po víkendu !!!!
Vím, opět to neoblíbené pondělí, ale bud´me pozitivní, s tímto přístupem půjde vše lépe.
Minulý týden jsem toho stihla překvapivě celkem dost a měla jsem neustále nabitý program a to mám ráda. Nebudu se rozepisovat v začátku, protože vás čeká v celém článku dost fotek, tak se rozepíšu až zvlášt´ ke každé. =)



Jedna výborná snídaně v Iconiq Café . Velký makový dort, kterej neměl chybu !

Tak takhle zabalená bagetka ? To je prostě super krásný nápad. A kde ? V JoJo Café v JoJo Gymu, kde mám pravidelně každý čtvrtek taneční lekce. =) Mimo to, že bageta byla krásně a vtipně zabalená, byla i moc dobrá, každým týdnem mají v JoJo Café něco nového a mně se jen zbíhají sliny. =D

Opět návštěva ve Studiu Floren . Mají nejkrásnější a nejkvalitnější květiny a vážou božské pugety. Dekorace do domu je tady taky špičková ! Nemůžu nic jiného než každý týden vychvalovat. =)


Už druhý týden co odpoledne svačím převážně smoothies. Tak tady další inspirace - Mango, maliny, banán a kokosová voda. =) Suprová kombinace a skvělá barva ! =D =)

Ale jen u smoothies to nekončí, když vás takhle v práci hostí. Tomuhle monstróznímu vdolku jsem nemohla odolat. =D

Tak jsem se to aspon´snažila vyběhat a vycvičit. Tentokrát jsem to stihla 3x ! A už se dá krásně běhat venku a je to boží, ale to zatím stíhám jen o víkendu, jinak stále chodím domů za tmy...

Co ty čiré brýle ? =D
Ty ted´ tedy jedou.... Co na ně říkáte ? =)


V pátek jsem měla volno, tak jsem s Ditou vyrazila na božskou snídani.
Objevily jsme kavárnu/vinárnu DEN NOC . Takový název nese protože od rána do 15.00 je to kavárna s několika druhy lívanečků - slané,sladké, malé, velké a výborné.ů No a večer se z tohoto místa stává vinárna. =)
My jsme si pro začátek daly takovou klasiku, ale pak jsme litovaly, že jsme nezkusily třeba lívance na slano, protože vypadaly lákavě. Takže příště se chystám na kombinaci slaniny, javorového sirupu a banánů. =)

Večer jsem ještě zašla do Dance Academy Prague na lekci MTV Dance s Angeé. Skvěle zakončený pátek. =)

Začala jsem spravovat další instagram. A to ? BE SOCKS . Jsou to originální designérské ponožky - každou vytvořil nějaký designer. V jejich sortimentu si určitě vyberete ponožky, které vás okouzlí. Za mě to jsou samozřejmě tyhle růžové. Jak jinak taky že ? =D
Určitě do budoucna budou dělat více designů, tak je určitě sledujte ! =)

Rychlý oběd z Wine Food Marketu .




V sobotu bylo nádherně, tak jsme s mámou hned ráno vyrazily na Náplavku a trhy. Poseděly jsme u řeky, nasnídaly se, koupily jsme si tulipány, sušené mango, slaný karamel a perníkové lízátko. =)
Ideálně strávené sobotní dopoledne, ale musím říct, že tam bylo pekelně narváno!

Bylo takové teplo, že jsem začala mít chut´na nějaký letní drink. No dala jsem si letos premiérově Frappuccino ve Starbucksu .


Kabinkové fotky se mi tento týden nevyhnuly... Ano utrácela jsem, ale mám ze všeho takovou radost ! Nakoupila jsem v super slevách v Bershce a něco z nové kolekce jsem také pořídila,neuhlídala jsem se no.... A ano v nejbližší době nafotím velký haul, ale musím si pro to najít čas a zastihnout denní světlo. =) Budu se snažit to udělat co nejdřív, protože hauly mám sama moc ráda a podle všeho vy taky ! =)


Neděle na matějský !!! No tam byl ted´o víkendu snad úplně každý. Ale bylo to super ( kdo mě sleduje na instagramu, tak ví, že jsem měla kilometrový story plné ostudy =D )
Jednorožce jsem prostě musela mít a už se mi vznáší v pokoji a ano opravdu je mi 22 !
Churros s bílou čokoládou a nutellou byla totálně jasná volba, ale ani s Lukášem jsme to dohromady celé nesnědli. Je to totální prasárna, ale tak strašně dobrý a od čeho je matějská ? No přece od toho jíst ty největší prasárny... takže tak ! Musíte si to tam taky dát, jestli se na matějskou chystáte.


Krásné tulipány jsou ze Studia Floren.



Po matějský jsme ještě jeli na dětskou rodinnou oslavu. A když už, tak se vší parádou. Celá rodina jsme naběhli v narozeninových čepičkách. Já celý dárek vyladila do stejných barviček a strašně jsem si to užívala a největší radost pak máte, z radosti malé oslavenkyně. =)

Takže neděle a vlastně celý týden byl na jedničku,na co bych si taky mohla ztěžovat co ??!


Doufám, že jste se taky měli a budete mít i tento týden suprově, s tím slunečnějším počasím to jde hned lépe ?

Vaše....




























You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY