Affectionate or not ?

by - 9:03:00

Příliš vyzývavé ? To byla otázka, kterou jsem si pokládala, když jsem si tento outfit oblékala. Pro některé možná ano a tady v ČR už tuplem. To jsme si asi my všichni, co se občas nebojí být extravagantní, všimli....Že ?  V cizině by se za vámi ale ani neotočili, tam si můžete vzít hrnec na hlavu a je to naprosto normální.. =D
Myslím si, že outfit držely při zemi overknee kozačky bez podpatku, kdybych měla overknee kozačky a ještě s podpatkem, tak by měl outfit podle mě zase úplně jiný dojem.
Slíbila jsem tedy outfit s fishnet silonkami, které tentokrát obléknu k šatům, tak tady je. =)
Šaty tedy ve skutečnosti nejsou šaty, ale je to pánské triko, které už jsem si kupovala ze záměrem, že ho budu nosit jako šaty.
Díry na oblečení a různé roztrhané prvky. To je další trend, který se objevil v  posledních letech. No ale pořád jsou tu tací, kteří se vás nebojí zastavit a obeznámit vás s tím, že jste si někde nejspíš roztrhli triko... =D
Já moc roztrhaných kousků nemám, ale šaty jsem vždy takové chtěla. Když jsem je nikde nemohla sehnat, tak jsem to vyřešila koupí pánského trika.

A takhle jsem pojala celý outfit.
P.S. Musím si koupit nový kožený křivák !!! Někdo na vejlet do PRIMARKU se mnou ? =D









Choker - AliExpress - 0,35$ Link HERE  . 



Křivák - Second hand ( h&m ) - 80,-kč.
Pánské triko/šaty - pánský PRIMARK  -11 Eur.
Kabelka - Atmosphere ( PRIMARK ) - cca 9 Eur.
Fishnet silonky - Vinted - 150,-kč. Fishnet silonky na vinted - HERE.
Overknee kozačky - CCC -  999,-kč.

Do dnešního deštivého dne, se dnešní outfitová inspirace moc nehodí, ale věřím, že brzy už bude zase hezky. =)
Budu ráda za jakékoliv reakce na dnešní post. =)
Děkuji.

Krásnou středu všem !

Vaše...


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY