Week in pictures vol. 34

by - 12:16:00




Že by se nám vyjasńovalo ? No dnes to vypadá slibně. =)
Budeme si držet palce, protože v minulém týdnu to byl děs běs a já dokonce nějaká rána škrábala i mráz na okně u auta. Špatný vtip ne ? A ano, chodím vyletněná, piju ledová frappuccina a je mi úplně jedno, že pak venku mrznu, já jsem se totiž už naprogramovala úplně jinak, než mělo v plánu počasí. Chrchlam, smrkam.....no a nějak to neřeším...
Ale ty rozkvetlé třešně mají naštěstí stejný názor jako já... Alespon´ někdo...=D.


Nedávno mi přišel balíček detoxikační kávy a ted´ještě balíček na 28 dní s horkou čokoládou, která yb měla podporovat růst a zdraví vlasů. Začínám tento týden, tak jsem zvědavá, jestli budou vidět nějaké výsledky, pak vám určitě napíšu nějakou recenzi. Balíček můžete zakoupit na stránkách Cocoa Locks . =)

Ovesné kaše jsou mou nejčastější snídaní, ale nikdy si je doma neudělám tak dobré, jako je dělají v Epiq Café .
Tak tyto podtácky jsem nemohla nekoupit. Pro moje rodiče jsou jak dělané a myslím, že nejsou jediní rodičové, kteří něco takového ocení, Mimo to na stránce Mramorové tácky , najdete i jiné dokonalé skvosty a myslím, že skvělý nápad na dárek, Určitě se podívejte, =)

Zdravé avokádové tousty jsem měla opět v JoJo Café  . To je tak, když jste líní nebo nemáte čas si připravit oběd ani žádnou svačinu do práce. Pak člověk zbytečně a stále dokola utrácí víc a víc za jídlo..



Víkendová snídaně pro mě a Lukáše. Opět nejoblíbenější a nejjednodušší frenchtoasty. Stačí obalit ve vajíčku s trochou mléka a skořice a opéct na másle. Jak s nimi naložíte ve finále a čím je ozdobíte a dochutíte je už čistě na vaší fantazii a na vašich chutí.

Začala jsem spolupracovat na instagramu s @bloggersre / Ráj Elegance .
Snažím se i hledat nové neobjevené a začínající blogery, takže pokud máte nějaké typy, tak sem s nimi. =)


Moje neděle byla spíše pracovní, z IF Café jsem se přesunula na oběd, kde jsem opět pokračovala v práci. Momentálně musím vymýšlet taneční choreografie na závěrečné vystoupení tanečního studia FDC, takže vymýšlela hudební zpracování. Také jsem začala spravovat další instagram ( zatím nebudu zmińovat ). Ke starému a už známému instagramu Studio Floren, který ode mě už určitě znáte tvořím novou FB stránku a i nový instagram pouze na Events, umějí opravdu zázraky, takže se máta na co těšit. =)

Tak to bylo něco málo z předchozího týdne. =)
Snad bude tento týden alespon´ o něco teplejší a slunečnější, než ten předchozí, jinak bude i má nálada na bodu mrazu....=D

Krásný start do nového týdne !

Vaše...




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY