Week in pictures vol. 31

by - 13:23:00


Krásný slunečný týden je za námi, je tu pondělí a zataženo. Moc hezký start do nového týdne to není, ale aspon´ nemusíte smutnit, že jsme v práci nebo ve škole a nemůžete využít slunce. Snad se nám do víkendu opět udělá hezky, protože ted´jsem z toho byla víc než nadšená. Je vidět, že nálada mnoha z nás je ovlivněna počasím, ale měli bychom být pozitivní i v dešti, bohužel na to nemám žádnou dobrou radu, ale snažím se ji najít, moc by mi to totiž pomohlo =D. Pokud o něčem víte, tak sem s tím ! 
Tento týden jsem měla volnější, než ten minulý, takže jsem si konečně odpočinula  a nabrala energii ze slunce a samozřejmě toho spoustu nafotila právě do dnešního postu!
Tak jdem na to. =)



Koupila jsem si konečně světelnou tabulku. Kde ? V Butlers ! Stále je tam k sehnání a stojí 299,-kč.

Určitě ode mě už znáte moji oblíbenou kavárnu u nás v Černošicích - Iconiq Café. Kavárna změnila jméno na Epiq Café a taky rozjela zbrusu nový instagram, který spravuji já, takže povinně všichni sledovat !!! =D - Link HERE .

 .

Počasí už je na otevřené podpatky jako dělané. Nová mramorová kabelka z Vinted , to byl must have ! Nakupovala jsem samozřejmě více, takže v nejbližší době pro vás nafotím opět haul. =)

Pracovních schůzek jsem tento týden měla hned několik. Jednu z nich hned v pondělí na Jiřího z Poděbrad ve vinárně / kavárně Le Caveau .


Další schůzku jsem měla ráno a já jako milovník snídaní, jsem zašla na nejlepší lívance do Café Louvre . Božský start dne, nemyslíte ?



Ty dobroty se ale musí vyběhat, takže klasicky jsem byla běhat 3x mých standartních 5 km. =)
Venku je na to už konečně ideální počasí a světlo do večera.

Předminulý týden to byly buchtičky ze šodo, tentokrát jsem šla v Rosemary Restaurant do slaného.
Čekal mě oběd o samotě, ale čistou náhodou jsem potkala kamáráda, takže příjemný páteční odpoledne u výborného obědu na otevřené zahrádce, co víc si přát a ještě volný víkend před sebou. =)

Frappuccina ze Starbucks u mě budou ted´probíhat častěji. =)
Ale zásadně bezlaktózové, bez šlehačky a bez příchutě a stejně je sladké. =)
Ještě abych k těm mým lívancům, dortíkům atd...atd....pila takový bomby... =D

Sobotní báječná snídaně / brunch ve Wine Food Market při snídani jsme fandili maratoncům a hlavně mému tatínkovi, který maraton také běžel. =) Velký obdiv všem, kteří také běželi !

S holkami jsme vyrazily v sobotu na drink do centra. =) Potřebovala jsem si po delší době zase trsnout. =D....

A když nejsem na snídani v restauraci, tak si krásnou snídani připravím i doma. Snídaně je přeci základ dne ! Moje oblíbené frenchtoasty. Snídat venku je boží !!!

V neděli jsme si konečně krásný počasí užili společně s Lukášem. Celý týden jsme se pracovně míjeli, tak konečně v neděli jsme si užili venku na sluníčku společně. =) Aperol nesmí jako vždy chybět !

Doufám, že jste toho krásného počasí také využili. =)

Mějte se fajnově !

Vaše....


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY