leather skirt and floral appliques

by - 9:48:00


Ahoooj všem ! =)
Jsem tu opět a to s jarním outfitem.
Určitě jste si nemohli nevšimnout, že letošním must have jara jsou květinové nášivky, snad úplně na všem ! Já jsem si to ovšem, jako každý jiný trend zamilovala a už kousek po kousku shromažd´uji do skříně.
Dnešní outfit musím sama sobě pochválit, protože jsem se v něm cítila nadmíru spokojeně a bavil mě. Většinou stejné outfity nenosím opakovaně, jen když se v nich cítím opravdu dobře a z toho dnešního jsem takový pocit měla. Velkou radost mi udělala kožená sukně, kterou jsem minulý týden sehnala ve slevách, má opravdu krásný tvar, který drží. Nejen sukni jsem ted´ sehnala ve slevách,ale i jiné kousky outfitu.  Vše bude i s odkazy na konci článku. =)
Přiznám se, že outfit jsme fotili s Lukášem v rychlosti, ale myslím, že to tak zle nedopadlo.
No, posud´te sami. Budu ráda za jakékoliv reakce.





Choker - Tally Weijl - 299,-kč. ( V balení s dalšími třemi ).





Brýle - ALDO - 399,-kč. Právě ted´v nové kolekci !
Bílá košile - Vinted ( Bershka ) - už ji mám dlouho. ( Je croptopová )
Mikina - Tally Weijl - 299,-kč nyný ve slevách !
Sukně - Reserved - 499,-kč nyní ve slevách ! Link HERE ( Mají ji i v khaki barvě ).
Kabelka - dárek dovezený z ciziny.
Tenisky - OMG ( HUMANIC ) - 1099,-kč Link HERE  .

Dnes to vypadá, že se bude po sychravém pondělí a úterý, počasí zase lepšit a bude možnost opět vytáhnout takto lehké outfity, tak snad se vám bude moje dnešní outfitová inspirace hodit. =)
Pokud se vám líbí sukně a mikina, tak vyběhněte do obchodů. Já jsem tyto dva kousky sehnala v sobotu, takže byste mohli být ještě úspěšní stejně jako já a věci sehnat. =)

Přeji krásný den.

Vaše...



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY