Week in pictures vol. 32

by - 15:23:00

Hlásím se opět po víkendu s dobrou náladou díky slunci a díky krátkému pracovnímu týdnu a brzkému dlouhému Velikonočnímu volnu. =)
Taky se těšíte ? 

Ted´ale zpátky k minulému týdnu. =)


Dosáhla jsem 3K followers na instagramu a za to bych vám chtěla moc poděkovat. Beru to jako odpověd´ na to , co dělám. Přibýváte, takže vás to doufám se mnou baví, mě s vámi totiž moc ! =)



Cupcake a bezchybná ovesná kaše v Epiq Café . Už se jim starám přes týden o instagram, tak doufám, že je sledujete a taky někdy tuhle špičkovou kavárnu v Černošicích navštívíte ! Třeba se potkáme =)


Minulý týden mě oslovila firma, která dělá různé kávové/čajové balíčky. Nabídla mi detoxikační kafe a čaje na podporu růstu vlasů. Jsem zvědavá a s nadšením očekávám balíčky,pak vám dám recenzi. =)
Links HERE : Cocoa Locks , Skinny Coffee Club .

Po druhé jsem zavítala v rámci další instagramové schůzky do bistra DEN NOC . Konečně jsem zkusila lívance v kombinaci banán, javorový sirup a slanina. Musím říct, že mi to chutnalo, ale na můj vkus slaniny bylo moc a nějakou jsem už nedojedla, ke každému soustu mi stačil jen kousíček. =)


Už jsem myslela, že se do Lucerny letos nedostanu. Ale stalo se, Lukáš měl ples. =)

Otevíračka WAF WAF , to jsem si nemohla já, jako milovník sladkých věcí a zejména palačinek nechat ujít !!! No a rozhodla jsem se, že pro tohle nově otevřené palačinkowaflové bistro napíšu celý post tuto středu, tak se máte na co těšit. ! =)

Po palačinkách jsme ještě s kamarádkou vyrazily do Starbucksu. Já, na bezlaktózové Frappuccino a Terka na latté. =)


Ještě jsme chtěli s Lukášem v sobotu večer vyrazit na Street Food festival na Náplavku, který byl do 19.00, přišli jsme v 18.15 a už nás mezi stánky ani nepustili... No takže smůla, prošli jsme se po nábřeží a zašli na véču jinam. =)

Křivák - Pull and Bear
Košile - h&m
Kabelka - NewYorker
Džíny - ZARA
Slip on - Humanic


Večeře ve Formance na Andělu. =)

Víkendové plány ? =D Spát do 11, koukat na filmy a cpát se... =D Ne, realita je trošku jiná, ale spát se snažím dlouho, abych pak přes týden nebyla unavená a lépe se mi vstávalo do práce. Na tohle se snažím vždycky každý víkend pečlivě připravit a hodně toho naspat. Ale dlouhý spánek si asi užívá o víkendu skoro každý, nebo ne ?


Pro Nemléko jsem se tentokrát zastavila v kavárně Momoichi . Koupila jsem si dvě vanilkové Nemléka ( už měli poslední ). Bohužel jedno jsem měla zkyslé =/ , to se mi ještě nikdy nestalo. Tak snad si příště spravím náladu nějakým čerstvým. =)

V sobotu večer jsme si doma poprvé udělali masové fondy, měla jsem je asi podruhé v životě. Je to ideální pro večerní posezení s přáteli, člověk jí pomalu, povídá si a kombinuje různé maso s omáčky / sýry atd.... Ale za mě, na čokoládové fondy to nemá !! =D Kdo je sladkomil, tak se ke mně rozhodně přidá. =D

Včera odpoledne jsme byli s Lukáčem v nové části OC Chodov, chtěli jsme v rychlosti omrknout, co tam je za nové restaurace.

Při té příležitosti ( protože už jsem to nemohla vydržet ), ale nehty už mam uzdravené a odrostlé, jsem si už udělala opět shellac na léto. Jak vidíte, zůstala jsem u klasiky. Žádné výrazné barvy, třpytky nebo obrázky, ona je ta klasika stejně nakonec nejlepší, ale jsem zvědavá jak mi to dlouho vydrží, většinou stejně po chvilce začnu s laky experimentovat.. =D

Nová část obchodního centra je vážně moc hezky udělaná ( instafriendly) =D.




Co je ale na nové části s resturacemi úplně nej ?
Nové obrovské running sushi se skvělým výběrem a navíc s čokoládovou fontánou !!
Jakmile jsme to viděli, hned jsme si zarezervovali místa na večeři... No a na running sushi chodím od včerejška už jenom do OC Chodov ! Doporučuji všem vyzkoušet ( maji mramorové stolečky - takže nejlepší na fotky =D ). A to sladké sushi asi ani nemusím komentovat ne ?

Doufám, že jste měli taky fajnový týden a když nás čeká to volno, tak aspon'máte inspiraci, kam třeba zajít. =)

Mějte se krásně !

Vaše....




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY