Long shirt

by - 12:42:00


Pááátek je tu a s ním přišlo deštivé počasí, takže aspoń tady na blogu postuji rochu toho sluníčka na zlepšení nálady ! Vím, že outfit je barevně podobný tomu předešlému, ale tyhle kombinace barev na jaře prostě miluju. Přemýšlím, že bych měla nafotit i outfit v dešti, protože takovou inspiraci tady v posledních dnech nemám a dnes by se opravdu hodila. Takže to napravím ! Ale spíš doufám, že bude v následujících dnech už hezky a vám se bude hodit ta dnešní inspirace !
Oblékla jsem mou oblíbenou dlouhou košili z PRIMARKU, ale konečně už jako šaty, na to jsem se moc těšila. Opět skvělý kousek, který můžete využít ikdyž je teplo nebo zima a hned na několik způsobů. Nejvíc ale na košili zbožńuji vyšité květinové motivy na zádech. 
Džínsku jsem vytáhla asi po roce a asi potřebuju další do šatníku, protože ted' zase opravdu letí.






 Dvojitý řetízek - Pepco - 49,-kč.





Brýle - ALDO - 399,-kč. Nyní v prodeji !
Džínska - h&m - 899,-kč. 
Košile - Atmosphere ( PRIMARK ) - 15 Eur.
Kabelka - dárek z ciziny. (Podrobnosti nemám ).
Tenisky - OMG ( HUMANIC ) - 1099,-kč. Link HERE . 

Vím, že outfity v tomto týdnu se dost podobají a opakují se v ních podobné kousky, ale jsou ted'moje oblíbené, tak je ráda nosím. =)
Ale vše napravím příští týden a to bych chtěla postnout i další haul.

Přeji opět krásný víkend. =)

Vaše...


You May Also Like

6 komentářů

  1. Krásný outfit! <3 Moc se mi líbí barvička tvých šatů! <3
    ................................................................................................................................................................................
    Znám tě už moc dlouho a jsi mi hrozně milá a sympatická a hodňoučká (až je mi úplně blbý psát ti tohle, jak jsi miloučká! :D ) ! ♥ Mám tě moc ráda!!! ♥♥♥
    Mám také blog a je to něco, co miluju, a tak by mě nehorázně potěšilo, kdyby ses na můj blog podívala! Moc by mě zajímal tvůj názor!
    Uděláš mi tím největší radost na světě!
    Přeji ti mnoho štěstí, lásky a úspěchů!
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář. =) Moc hezky se to čte ! Na blog se akorát dívám, je moc hezky udělaný ! Jsi šikovná. Také ti držím palce ve všem co děláš. =)

      Vymazat
  2. Nádhera :-) Outfit opravdu povedený, hlavně ta košile se vzorem kdytek na zádech - boží :-)

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY