Goals ? Tommy Jeans shirt !!

by - 13:23:00



Konečně se dostávám ke psaní dnešního postu, který chci věnovat kolekci Tommy Jeans, která k nám nedávno dorazila. Já už jsem ani nedoufala v to, že v ČR tahle kolekce bude. Už před rokem jsem viděla kousky z téhle kolekce na instagramu, samozřejmě jsem ihned pátrala, kde věci z této kolekce mohu zakoupit....No samozřejmě, že jsem byla neúspěšná.... Tak jsem se smířila s tím, že u nás tuhle kolekci klasicky nebudeme mít a že na ni narazím maximálně při nějaké dovolené a nakupování v cizině.
No a předminulý týden jsem náhodně našla reklamu na FB, že už konečně u nás v prodejně  Tommy Hilfiger v OC Chodov mají kolekci Tommy Jeans a  Na Příkopech už také, tam tedy je už asi déle, ale nějak se o tom nevědělo.... Takže moje plány byly jasné, musím obvolat pobočky a zjistit co všechno mají. Na Chodov minulý týden zatím dorazily kousky jen v pastelových barvách , ale Na Příkopech už toho mají více, ale strašně rychle to mizí !!!
Takže doporučuji obejít tyto dvě Tommy Hilfiger pobočky, co nejdříve ! Mají nádherné jeansové bundy, bombery, topy, šaty, legíny, mikyny, trička, body....atd.. Mě nejvíc zaujal top s velkým potiskem a ještě zlatým popiskem přes celý znak, topy a trička jsou asi nejlevnější z celé kolekce a pohybují se od 1290,-kč . Šaty, legíny a podobně, stojí kolem 3000,-kč, bombery a jeansové bundy už stojí kolem 5000,-kč. Původně jsem přemýšlela nad šaty, ale pak jsem si řekla, že bude lepší top. Nejen, že ušetřím, ale obléknu ho třeba i v zimě a v podstatě si ho mohu vzít třeba i k sukni a mám ho skoro jak šaty... =D Samozřejmě top ještě obléknu na několik způsobů a stylů, ale dnes postuji outfit z víkendu, kdy se konečně trochu oteplilo a já si k topu oblékla delší sukni. =)














Džínovka -  h&m - 899,-kč.
Top - Tommy Hilfiger Na Příkopech - 1290,-kč.
Černá sukně - h&m - 199,-kč.
Kabelka - Vinted ( Lindex ) - 299,-kč.
Converse All Star -  Foot Locker - 1490,-kč ve slevě.

Vím, že nejsem jediná, kdo tak šíleně touží po kouscích z Tommy Jeans kolekce, protože mi celkem dost z vás psalo, kde je tahle kolekce k sehnání. Tak doufám, že jsem vám dnešním postem pomohla. =)
Přeji příjemné nakupování ! =D

Vaše..



You May Also Like

1 komentářů

  1. Bezva úlovek! :) Taky mám obrovskou slabost pro Tommyho :))) Proto jsem moc šťastná, když si našetřím nebo dostanu něco "od něj"... Naposledy jsem si pořídila hodinky TH - zlaté s modrým ciferníkem a na něm zlatými jemnými hvězdičkami... Byly docela drahý, ale jsou tak nádherný, že vůbec nelituju :)

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY