Week in pictures vol. 35

by - 16:06:00


Vítám vás opět po víkendu ve volném pondělí na blogu. Dnešní dopoledne jsem se samozřejmě jako většina vydala pro rozkvetlou třešeń a tak píšu week in pictures s lehkym zpožděním. =) Musím opět vychválit tři dny volna a jsem ráda, že příští týden nás to čeká zase, do budoucna bych to tak zavedla pravidelně. Přes dvoudenní víkend si většinou nestihnu odpočinout a stihnout vše, co bych chtěla, takhle je to ideál. Co myslíte ? 
Minulý týden jsem měla náročný, opět jsem vše dělala ve spěchu a nestihla se do pátečního odpoledne skoro ani nadechnout, ale hodně věcí, které jsem si dlouho slibovala a odkládala je, si mohu konečně odškrtnout z mého seznamu povinností.


V pondělí jsem rovnou z práce spěchala do studentského divadla Disk na představení Pavilon, ve kterém učinkuje naše kamárádka Jůlie Šurková , které předpovídám velkou hereckou kariéru....! Je vážně skvělá ! Přestavení bylo spíše na alternativní vlně, ale celou dobu jsme se s Luckou smály, takže pondělní večer na jedničku. V nejbližší době se chystáme na něco dalšího. =)



 V EPIQ Café jsem šla tento týden pouze do zdravého. Výborná ovesná kaše a fitness malinový dortík.
 Už několikrát jsem vám psala o mém problému s lymfatickým systémem a že jednou měsíčně chodím na lymfatické masáže a občas i na tyhle speciální lymfatické, nafukovácí nohavice. Naposledy jsem cítila velkou úlevu a viditelně menší otoky kotníků a lýtek. Pokud máte taky pocit těžkých nohou ( nejhorší to býva v letním horkém počasí  a po alkoholu ), zajděte si na vyšetření. Třeba by vám tyhle různé lymatické procedůry také pomohly. =)
Já chodím na tyto procedury na Fyzioterapii do Černošic, k fyzioterapeutce Markétě Halbychové a jsem nadmíru spokojená. =)

Tuhle minibaštu jsem si slibovala už od září, co učím v JOJO Gymu =D. Mini lívanečky s čokoládou, jako posilnění před lekcemi a byly vážně bombový !!! =)

 Co nosím neustále u sebe....Aneb potřebovala jsem flatlay fotku an instagram.


 V sobotu jsem konečně zašla s Angee na legendární smoothie bowl do Herbivore . Byla naprosto vynikající, mimo to krásné prostředí, sympatický a komunikativní personál a ještě výborný obchod se zdravou výživou. =)
 Už jsem zase začala s shellacem a jsem nadmíru spokojená. Myslela jsem, že tyhle ombré nehtíky jsou jen na gelovky, ale udělají vám i takový shellac a vypadá to suprově. =)
Jinak zvykla jsem si chodit do nail lounge do OC Chodov a vždy jsem tam moc spokojená !
Cena těchto ombré nehtíků byla 550,-kč.





 No a protože k nám nedavno dorazila konečně Tommy Jeans kolekce, tak sem si ji nemohla nechat ujít ! Tuhle kolekci najdete pouze v Tommy Hilfiger na Příkopech a v OC Chodov. Mají topové kousky a stojí za to se podívat a já si musela i minimálně jednu věc pořídit !

Z běhání stále nepovoluji, tento týden opět 3x 5km, ikdyž bylo počasí opravdu jen na čaj a postel.




 Tenhle božskej dezert si musíte dát ve Wine Foodu dát !!

V neděli jsme měly opět holčičí den. Výborný oběd a dezert ve Wine Food Marketu . Nebyla by chvilka, kdy bych o tomto víkendu otálela a to mam nejraději. =)
Aperol spritz je k Italské kuchyni samozřejmost !! Jinak špagety s krevetami mě celkem zklamaly, vždy mi ve Wine Foodu chutnalo, ale tentokrát jsem šlápla s výběrem jídla asi vedle.



 Konečně jsem byla po dlouhém deštivém týdnu probuzena sluncem, ale musela jsem si kvůli tomu dát na okno opět závěs. Protože o víkendu, když se chce člověk vyspat a brzo ráno už mu silně svítí slunce do očí, to zas tak fajn není. Ale jsem za to moc ráda, konečně se bude vstávat do práce mnohem lépé, než za té tmy v zimě.

My o víkendu s pozdními velkými snídaněmi rozhodně nešětříme a francouzské tousty jsou jedna z nejjednodušších a nejvýbornějších variant. =)

U nos v Radotíne se konal opět, jako každý rok Memorial Aleše Hřebeského . Je to lakrosový turnaj, na který se sem každoročně sjede několik výborných týmu z celého světa. Můj brácha hrál také a tak jsem ho byla podpořit a jak jinak bych to v tom deštivém a studeném počasí zvládla, než s aperolem v ruce...=D Bože, už si musíte myslet, že jsem zavislá.... =D

Co dalšího jsem stihla, ale nemám na fotce ? Byla jsem na odstranění znamínek. Od malička jsem pihatá a nějaká znamínka mi z estetických důvodů zkrátka vadí. Takže jsem to chtěla stihnout, než se začnu venku opalovat. Pokud vás taky trápí nějaká znamínka, stačí si dojít k vaší kožní, která by vám je měla odstranit. Platila jsem základ 250,-kč a pak každé znaménko za 200,-kč. Všechny znaménka vám neodstranění vždy kožařka, pokud je znaménko na problemové partii nebo větších rozměrů, pošlou vás na chirurgii, kde mi znamínko odstranili bezplatně. =) Taky si chci nechat odstranit jedno znaménko na tváři a na krku, to mi ale doporučili laserový zásah, po kterém nejsou žádné známky v podobě jizev a podobně, ale částka se už pohybuje od 1200,-kč a výš, až budu po laserovém zásahu, řeknu vám více. =)

Taky jsem byla na kosmetice, na kterou zatím chodím tak jednou za 3 měsíce do BBS studia na háje, kde se o mě stará má dobrá kamarádka a jsem nadmíru spokojená.
V neposlední řadě v rámci zkrášlování jsem si zašla před létem na pedikůru také k dobré známe Lucii Fílové, která má salón v Radotíně a pedikůru dělá opravdu za hubičku.

Takže takový byl můj předchozí týden.
A nový týden začal také na jedničku, ale o tom až za týden. =)

Užijte si zbytek zamilováného a bezpracovního pondělí.

Vaše...




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY