my outfit for long way, shopping, sightseeing and chilling

by - 9:27:00

A zase je tu pátek huráááá !! Tento víkend si musím už opravdu odpočinout a vyspat se, minulý víkend byl sice víc než super, ale taky unavující a moc jsem toho nenaspala. Takže ted' konečně naladím ( doufám ) relax.

V Drážďanech jsem vám nafotila i outfit, který jsem ladila spíše do pohodlna / praktična na delší cestu, chození po památkách, nakupování atd.... Musim říct, že outfit byl ideální, vychytala jsem i počasí, nebyla mi zima ani horko. Určitě se taky musím pochlubit, že jsem se nezakydala žádným jídlem ani pitím. To je každopádně obrovský výkon, když jsem měla to stejné na sobě skoro dva dny,  neustále jsem něco jedla a to i za jízdy autem a pila víno z flašky !!!
3..2..1 a můžete mě začít obdivovat !! =D Kdo to kdy dokázal co ? =D

Tak a ted'už k outfitu. =)















Brýle - ALDO - 399,-kč.
Košile - Ali Express - 11,99Link HERE
Kabelka - Vinted  - 499,-kč Link na uživatelku HERE.
Džíny - ZARA -  799,-kč Link HERE .
Converse All Star - Foot Locker - 1490,-kč ve slevě.


Přeji vám krásný víkend, doufám, že bude slunečný. =)

Vaše...




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY