Week in pictures vol. 37

by - 11:48:00


Tak a po 14ti dnech je tu opět PRACOVNÍ neoblíbené pondělí, ale svítí slunce a vypadá to, že už by to konečně mohlo vydržet ! Podivuhodně na to, kolik mě toho tento týden čeká a jak začínám být vystresovaná z toho, že se blíží závěrečné taneční vystoupení mých dětiček na tancování a moc nestíháme, tak mám celkem dobrou náladu. Možná je to tím, že tento týden oslavím 23 narozeniny a já se těším na oslavy s těmi nejbližšími.

Jedna z věcí, proč mám také dobrou náladu je, že se mi vrátil můj nejlepší kamarád, který byl rok v Austrálii. V Austrálii jsem měla být s ním, ale souhrou různých událostí jsem nakonec zůstala v ČR. Moc jsem se na něj těšila a s ním přijel i další korálek na mojí Pandoru. Dovezl mi přívěsek klokánka s malým klokánkem. Pandoru osobně moc nehltám, ale mám ráda, když se ke každému korálku pojí něco vyjímečného a vím k čemu si ho přirovnat. =)


V Epiq Café opět ovesná kaše...Jak jinak. No a na konci týdne jsem si připadala jako koule, takže jsem si dala jen ovocné smoothie.

Běh jsem si dala opět 3x v týdnu a byla jsem i s kamarádkou, se kterou běžím i tuto sobotu Barvám neutečeš . Uvidím se tam s někým ? =)


No tak ale tohle jsem si nemohla odpustit !! Čerstvě v Praze máme otevřenou novou pekárnu Oh Deer Bakery, která prodává Cronuty ! Pokud vám to nic neříká, jsou to donuty, ale jsou z Croissantového těsta. Musím říct, že jsou mnohem chutnější, než ty klasické !! Opravdu stojí za hřích, takže pokud jste je ještě neměli, určitě je vyzkoušejte ! =)




Nejkrásnější pivońky seženete ve Studiu Floren. Tak mě při focení minulý týden zaujaly, že jsem se s nimi musela vyfotit i já ! A jak voní ?!!!



Jak už jsem psala, že se vrátil můj nejlepší kamarád po roce z Austrálie, nebyla bych to já, kdybych mu neuspořádala nějakou welcome party ! =D
A taky bych to nebyla já, kdybych celou událost nevyzdobila a nekoupila zlatá nafukovací písmena ! Akorát jsem nějak zapomněla přemýšlet nad tím, jak to všechno na oslavu dopravíme. No tak jsem se o tyhle vtipné fotky musela podělit i s vámi.. =D




V neděli jsem ještě zamířila s kamarádkou na Bloges Boho Market do Kavárny co hledá jméno.
Samozřejmě, že jsem se neudržela a nějaké kousky opět koupila, ale tentokrát jsem utratila minimum ! Všude se fotilo, takže máme zase spoustu fotek a já se rozhodla, že vám o Bloges Boho Marketu napíšu tento týden celý post. Pokud jste ještě na podobné akci nebyli, tak vám ji trošku přiblížím a třeba vás nalákám, protože já tyhle fashion bazárky zbožńuji. =)

Na Bloges Marketu jsem se potkala se zakladatelem Ráje Elegance - ( Veselý Ivo ). No a už to mám černém na bílém, že jsem součástí týmu  Blogersre a Ráje Elegance, aneb tým fashion loverů. =D

Na obědě jsme se zastavili v Delmartu, kde jsem mou šikovností a hlavou v oblacích zapomněla celou tašku s nákupem z Bloges Marketu, uvědomila jsem si to až po hodině, otočila auto a jela rychle nazpět....Naštěstí taška tam zůstala a nechali mi i za barem !! Tímto mockrát děkuji nedělní obsluze v Delmartu na Andělu !! =D

Nafotila jsem vám velký haul z Drážďan, který bude ve středu na blogu. =)
Máte se na co těšit !
Přeji úspěšný týden. =)

Vaše...



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY