Food Blog Market

by - 13:26:00



Co se dělo minulý víkend ? Food Blog Market, který pořádala úžasná Kačí - MY COOKING DIARY .
Já jako milovník jídla jsem si takovou akci nemohla nechat ujít a o to víc, když sem na neděli neměla žádné plány. Opět se akce konala venku u Kavárny co hledá jméno, je to nový ideální prostor na větší akce, takže předpokládám, že tam toho ted´ bude určitě víc. =)
Na akce tohoto stylu se vyplatí chodit dříve, jelikož jídlo rychle mizí, tím pádem akce i rychleji končí. My jsme naštěstí ještě zastihli to nejdůležitější, ikdyž jsme byli na místě o hodinu později. Tak jsem vám udělala jsem vám takový malý fotoreport a taky bych chtěla zmínit jací food blogeři na akci byli.


Tuhle místnost musíte na 100% znát z instagramu, je to tam těmito fotkami přímo zahlcené. Každopádně se ani nedivím toalety v Kavárně co hledá jméno opravdu nemají chybu !!


Food blogeři na akci : My Cooking Diary
                                    Celiaxmoni
                                    Tvoříme domov
                                    P&G Foodies
                                    Sweet world by Barush
                                    Camie & Vegan pig
                                    Aglio Olio
                                    Yummy Mummy Foodie
                                    Tady Hlady
                                    S Jůlinkou v kuchyni
                                    Tvoříme Domov
                   
Bylo opravdu z čeho vybírat a každý z blogerů měl úplně něco jiného. Nejradši bych ochutnala úplně všechno !!!
                               



My jsme nejdříve ze všeho zašli na Prosecco, abychom akci patřičně odstartovali. =) Samozřejmě vychlazené Prosecco s jahodou nemá chybu !




Jak je vidět, kadé jídlo vypadá krásně a je fotogenické, což je v dnešní době důležité že ?!
Blogeři dodělávali ještě další porce v přímém přenosu a stejně všechno rychle mizelo.
Ikdyž mě děsily dlouhé fronty, tak jsem nikde dlouho nečekala a všem šlo všechno rychle od ruky.
Velká obdiv všem foodblogerům, kteří byli na akci, podle mě nevěděli kam dřív....


Jako největší milovník všeho sladkého, pro mě byly jasnou volbou bezlepkové jahodové knedlíčky.
Jen mi tam chyběla nějaka poleva nebo šlehačka, jinak byly geniální !!

Novinkou mezi zmrzlinami v Praze je Italské Gelato Sani . Na Food Blog Marketu měli malý roztomilý pojízdný stánek s několika druhy zmrzliny. Do spousty ovocných zmrzlin přidávají bazalku a musím říct, že nemají chybu a zařadila bych je mezi nejlepší zmrzliny u nás, ne-li úplně nejlepší !!! Určitě musíte ochutnat !!!!



Bezchybné sladké dortíky a koláčky na každém rohu, jsou rozhodně instafriendly !! =D

Samozřejmě nejdelší fronta vedla ke stánku My Cooking Diary, která měla spoustu sladkých i slaných dobrot. Bohužel jsem neochutnala to, co mě nejvíce lákalo - čokoládová pěna z avokáda byla hned pryč a všichni si ji moc pochvalovali... Ale ochutnala jsem alespon´ výborný mini burgřík a kamarádka nakoupila zásobu výborných domácích paštiček. =)

Každý stánek vypadal krásně, všude byla květinová výzdoba a všichni byli moc milí. =)
Jediné co se nepovedlo bylo počasí, v jednu chvíli byl šílený vítr a slejvák, ale i přes nepřízen´ počasí se akce skvěle vydařila a už se těším na další takovou. =)


Takhle už to vypadalo ke konci akce, prázdné talíře a poslední volné kousíčky lidé brali útokem ! =D


Gurmáni a lidé, kteří si umí vychutnat každý kousek jídla jsou totiž nejštastnější lidi na světě.... Tak si i vy dnes dejte něco dobrého, určitě vás díky fotkám přepadají chutě. =D =)

Krásnou středu. =)


Vaše...





You May Also Like

1 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY