Week in pictures vol. 40

by - 12:32:00

Krásné pondělní dopoledne ! Doufám, že jste si užili víkend a jste plní energie do nového týdne. Já jsem se o víkendu nezastavila, stále se něco dělo, ale bylo to super !
Nyní přichází můj poslední týden, kdy se absolutně nezastavím a nehnu skoro od práce, ale pak už se mi konečně uvolní nějaký čas a budu mít volněji. Taky konečně tento měsíc pojedu na týden k moři, protože to je to, co ted´úplně nejvíc ze všeho potřebuji. =)
A co se tedy dělo minulý týden ?


V první řádě jsem vám chtěla ukázat ještě dva vońavé dárky, které jsem dostala.
Chanel Eau Vive není velkým překvapením, protože už ji používám dlouho a žádná vůně mě ještě neokouzlila více, takže mi zase udělala obrovskou radost.
Body spray od Victoria's Secret mi udělá radost taky vždycky a že voní božsky ani nemusím psát.. =)

V Epiq Café má milovaná ovesná...


V pátek jsem si musela vymezit čas na pracovní záležitosti, schůzky...atd.. Nejraději si dávám pracovní schůzky hned ráno ( no né moc brzo =D ) a ideálně na nějaké dobré snídani. Tentokrát jsem měla schůzku na Václavském náměstí a narazila jsem na restauraci DA CAPO , která se nachází ve vrchní části náměstí. Dala jsem si opět oblíbené frenchtoasty, ale celkem mě zklamaly. Jinak obsluha a pan majitel byl moc milý a hned mě zval večer k nim na koktejl a dostala jsem slevovou kartičku, bohužel jsem ale měla už jiné plány, drinkem u nich bych třeba změnila názor.
Dá se sedět venku na zahrádce, takže do letního počasí skvělé. =)

Na večeři jsme s Lukášem taky byli na mých nejoblíbenějších sepiových špagetách v 
Pizzeria Palatino Háje, pokud tam někdy budete, doporučuji jen a pouze toto jídlo...Nemá totiž chybu a v jejich jídelničku ani konkurenci. =)


Skoro jsem ani neunesla tuhle hordu pivoněk ! Jsou překrásné a k sehnání ve Studiu Floren.
Pokud Studio Floren sledujete na FB nebo Instagramu, tak víte,k že o pivon´kové květiny probíhala tento týden i soutěž a kdo by tu krásu nechtěl vyhrát ! Pokud jste se nezapojili, nebojte, určitě nějaká soutěž opět bude. =)

Ve Waf Waf jsem fotila slanou wafli a tak jsem ji rovnou musela i ochutnat. Pokud jste ve Wafu už měli sladké, stojí za to příště vyzkoušet i slané !! Jen se to opravdu nedá sníst.. =D









V sobotu proběhl známý závod COLOR RUN. Já tento závod běžela poprvé, zatím mám zkušenost jen z podobného závodu Barvám neutečeš. Color run je ale mnohem větší akce, je to spíš pro neběžce než běžce. Běží se pouze 5 km a tak 80% lidí si trasu jen projde s pivem nebo klobásou v ruce...=D Takže celkově je akce spíš pro srandu. Mimo běh je na místě taky spoustu doprovodného programu. =)

Já si umím udělat hezké víkendové ráno... =) Miluju to !
Taky se ve svém volnu hýčkáte dlouhým spánkem a dobrým jídlem ? Je to občas potřeba. =)

Dlouho jsem džínovým minisukním, které se vrátily do módy nemohla přijít na chut´, ale tahle z Bershky si mě získala. =) Link na sukni HERE.
Co vy už máte taky nějakou ?



V neděli jsem byla s kamarády v Kavárně co hledá jméno na Food blog marketu. Rozhodla jsem se, že opět udělám o akci velký post, takže tady je jen malá ochutnávka a pár fotek z akce. =)

V nedělním deštivém počasí jsem měla po dlouhé době chut´ na kávu a tak jsem se skryla před deštěm na nejbližším možném  místě v Delmartu, dala si latté a sledovala situaci venku velkou prosklenou stěnou, která krásně zdobí tohle salátové bistro. =)


Včera večer jsme chtěli jít do kina na Mimi šéfa, ale jelikož jsem blondýna a špatně jsem se podívala na program ( i to se někdy stává no =D ), tak z kina sešlo, protože už film nikde nedávali... No tak jsme si alespoń jeli spravit chut´ na nejlepší burgr do Beach Arény Radotín . Pokud budete mít někdy cestu kolem, určitě tam zajděte na burgr, stojí to za to !!! Já už na něj nechodím jinam.


Přeji vám krásný start nového týdne a úsměv na tváři. =)

Vaše...




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY