Week in pictures vol. 41

by - 9:20:00



Ahoooj všem při slunečném pondělku, po prosluněném víkendu. No není to krása ? Už mám prázdninovou náladu a slunce vážně dopomáhá k lepší náladě. Jsem po náročném týdnu, kdy jsem se absolutně nezastavila, ale ted´ už mě konečně pomalu čeká takový klidnější prázdninový režim...=)
No a příští týden jedu konečně na dovolenou k mořiii !!! Jak já se těším, že už vypadnu z toho stereotypu, sice budu mít i na dovolené sem tam nějakou práci na dálku, ale i tak to bude odpočinek po tom šíleném koloběhu, co jsem ted´měla. Vlastně jsem ted´ poslední měsíce měla nejvíc práce za celý svůj život a mám opravdu pocit, že si tu dovolenou sakra zasloužím, ale vlastně by to měla být ještě mnohem luxusnější dovolená, za tu velkou dřinu, která je za mnou... =D Takový pocit zasloužení jsem snad v životě neměla !! =D
No nic.... Ted´ se ještě obracím za minulým týdnem, kdy jsem teda nestíhala skoro nic, krom práce... Takže by mě dost zajímalo, jak budou rozsáhlé Week in pictures, až budu stíhat i jiné věci než jen práci... To se ty fotky asi do jednoho článku ani nevejdou.. =D

Už je to trapné sem dávat každý týden, ale opět a znovu nejlepší ovesná kaše z Epiq Café.

Jedna narozeninová kytička uvázaná během 3 minut pro kolegyni z práce. Ikdyž jsem díky spolupráci se Studio Floren rozmazlená, tak tahle rychlovka z Černošického květinářství není úplně špatná. =)


Jedna zastávka na dámském klábosení mamky a jejich kámošek. Řekl by někdo z vás, že ty slečinky jsou o 30 let starší než já ??!! Jsem tak ráda, že má máma takovou skvělou partu holek stejné krve a já se s nimi kolikrát zasměji více než se holkami mé věkové kategorie. =)
Jinak italské dobroty a skvělé posezení ted´ v létě je v Dobřichovicích v La Fontana .


Boty, které mi nedaly spát. To je tak když nechcete utrácet a nekoupíte je a další den voláte na prodejnu, at´ vám je dají stranou, že se pro ně hned večer zastavíte.. No a ted´ je nesundám...=D
Bershka - 649,-kč. Link HERE .

Další letní posezení na zahrádce se světem až do 21:30 !!!.... Myslím, že během tohoto týdne mám zas tak 3kg nahoře... =D

Myslela jsem, že v tomto týdnu snad nestihnu jít běhat ani jednou... Nakonec jsem zvládla klasicky 2 x 5 km.... Strašně jsem se užírala, když jsem tři dny po sobě nebyla ani jednou. Jediné štěstí je, že je ted´ dlouho světlo, jinak bych to nestihla ani jednou !! Opět foceno na Hostivařské přehradě.




V pátek se otevírala letní pobočka Waf Waf ve Žlutých lzních. Na akci jsem zvala youtubery, blogery, Nikču Trojanovou a raperku Sharlotu. Poznala jsem zase skvělé lidi, kteří jsou v reálu hrozně milí a jsem za tyhle příležitosti děsně ráda. =) Tomuhle se říká práce zábavou, jediný mínus je ten, že se ted´ ještě víc cpu wafflemi a palačinkami, což mi takhle na léto moc neprospívá.=D..
Říkala jsem, že stánek s těmito sladkými prasárničkami ve Žlutých lázních teda nic moc.... Já bych si totiž moc v plavkách pro tu slušnou dávku Nutelly a dalších přísad nevyšla... =D Samozřejmě si dělám srandu ! Pokud jste ještě waf waf nevyzkoušeli, tak ted´ už máte možnost i právě ve Žlutých lázních přes celé léto. =)


Můj páteční outfit. Pár z vás mi psalo dotazy na tuhle džínsku. Tak já ji mám už děsně dlouho a koupila jsem ji čistou a bez potisků. Kytičky na záda jsem si tento týden nažehlila. Tuhle krásnou nažehlovačku jsem sehnala na Vinted, ale určitě takové seženete například na Ali Express a na podobných portálech. =)

V sobotu jsme byli s Lukášem na Food marketu na Smíchovské Náplavce, tentokrát byl market zaměřený na ryby, ale našlo se tam i pár hříšných sladkých dobrot.
Musím s úplnou jistotou říct, že jsem jedla nejlepší zmrzlinu ve svém životě a to byla čerstvá rolovací, kterou vám  připraví přímo na místě podle ingrediencí, které si vyberet. Určitě už víte o co se jedná, tento zmrzlinový trend se už totiž rozjel i u nás v ČR, ikdyž jsme děsně pozadu. Já jsem takovou zmrzlinu už kdysi měla, ale neoslovila mě tolik jako tu to sobotu od Rolls Bros . Měli jsme ji s Lukym napůl a skoro kvůli ní vznikla hádka !! =D Naprostá dokonalost !!

Tohle už asi bez komentáře že... ? =D


Jednou záminkou proč jsme na Food festival také šli byl ten, že se tam opět objevil Waf Waf stánek. Já musela stejně jít udělat nějakou fotku a můj Luky měl konečně premiérovou ochutnávku. =)

Smažené krevety jsou taky naprostá dokonalost a moje nejoblíbenější na running sushi, takže jsem je nemohla vynechat ani tady. =)

Za to tuhle specialitku jsem vynechala, až takový gurmán nejsem a tohle ještě nic není. Mimo jídla, které jsem fotila byli na festivalu opět i živí červi a podobné chut´ovky.


Z instagramového eshopu Mateo móda mi dorazily další plavky na tuto sezónu. Tentokrát jsou trendy jednobarevné plavky v jednoduchých tvarech. Výhodou tohoto eshopu je, že jako jeden z mála má vše skladem a expedují do 24 hodin. Já si minulý rok objednala plavky jinde a všechny mi dorazily až po dovolené =/. Na Mateo móda máte opravdu jistotu, že pokud tedy nepíšete v den odletu, že vám zboží dorazí. Navíc mají vážně krásné a kvalitní zboží. No a dnes budete mít jedinečnou příležitost si zasoutěžit na mém instagramu právě o spodní díl brazilek, který je rozhodně must have této sezóny a udělá vám krásný zadek a ještě se dobře opálíte. =) Soutěž čekejte po 20:00 hodině a rozhodně bude na výběr z několika barev, nejen z černé. =)

Neděli jsem zakončila na závěrečné show Fantasy DC, kde vyučuji taneční kurzy dětí a juniorů. Byly to nervy, ale děti to zvládly a já ted´ budu mít od tanečních kroužků na prázdniny chvilku klid a děti ode mě taky. =D =)



Přeji vám krásný start do nového týdne. =)

Vaše..




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY