Off shoulders crop top and harem pants

by - 9:24:00

Krásné středeční dopoledne všem ! Opět postuji outfit z posledního slunečného víkendu, kdy jsem po delší době vytáhla opět vysoké platformy a konečně provětrala dva kousky, které jsou sice nové, ale dlouho mi ležely ve skříni a nějak jsem je ještě nestihla obléknout. Tím jsou šedé harémové kalhoty a baby pink vzorovaný šátek z PRIMARKU. 
Harémové kalhoty sice nenosím tak často, ale mám je ráda a tyto mě uchvátili hned po prvním obléknutí. Mají krásný tvar a krásně je zdobí vrchní mašle na zavázaní. Šátek mi padl při nákupech do oka hned, ale půl roku jsem nějak nevěděla, jak přesně ho nosit...Vždy jsem ho oblékla, ale nebylo to ono, tak ted´ konečně jsem ho využila tak, že jsem si ho uvázala na hlavu a myslím, že to krásně oživilo celý outfit....





Šátek - PRIMARK - 4 Eura.
Choker i řetízek - PRIMARK - 2 - 4 Eura.
Náramek - PANDORA 




Kabelka - F&F - 449,-kč.

Off shoulder crop top - Bershka - 249,-kč  Link HERE !
Mramorové brýle - PRIMARK - 4 Eura.
Harémové kalhoty - PRIMARK  19 Eur.
Platformy - BazarBar (New Look) - 190,-kč.


Doufám, že vás dnešní outfitová inspirace opět inspirovala.... Začíná se venku dělat tepleji a tepleji, tak si užívám poslední záchvěvy kombinování, za chvilku to totiž bude už jen na jedny lehké šatičky a nic víc... =D

Mějte se krásně. =)

Vaše...




You May Also Like

1 komentářů

  1. Pekný letný outfit a tá šatka ti veľmi pristane, presne sa hodí k celému looku a určite ho vyzdvihol :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY