Week in pictures vol. 42

by - 10:13:00



Krásné slunečné pondělí všem. =)
Vítám vás na blogu při pondělním week in pictures !

Minulý týden začal nečekaně moc dobře. Dopoledne jsem sice proseděla v práci, ale odpoledne mě čekala schůzka u kadeřníka - Lukáš Odstrčil - Kadeřník. Lukáš mi napsal na instagramu, kam vlastně chodím ke kadeřníkovi, tak jsem ho odkázala na rozsáhlý článek u mě na blogu, kde píšu o posledních patáliích u kadeřníka. Taky jsem vysvětlila, že ted´ nového kadeřníka sháním. Tak mi Lukáš nabídl schůzku v salóně, abychom se domluvili co a jak a klidně by se mi pak o vlasy v budoucnu postaral.... No, ale to jsem nečekala, že se na vlasy v pondělí už vrhne !!! Musím říct, že po posledních zkušenostech jsem měla opravdu strach a když jsem viděla vlasy mokré, tak mi připadaly strašně tmavé, ale pak je Lukáš vyfoukal a já byla nadšená.
Po dlouhé době jsem opravdu spokojená s barvou, je přirozená a nemám žádné nažloutlé odstíny. Takže snad ted´ dlouho kadeřníka měnit nebudu.
Po mojí dovolené u moře Lukáše opět navštívím, kvůli různé vlasové kosmetice, pak bych vám o celé návštěvě i produktech napsala článek.
Lukáš pracuje ve studiu na Náměstí Míru a klientelu stále nabírá a rozhodně se nemusíte bát, že byste u něj nechali celou výplatu ! Určitě neváhejte a objednávejte se, stačí napsat na Instagram do directu a nebo na FB. =)

A takhle to celé dopadlo :





V mém milovaném Epiq Café na Fresh džusu a ovesnou snad nevynechám žádný týden ! =)

Jelikož ve středu odlétám s kamarádkou na dovolenou k moři chtěla jsem si zajít na shellac, abych mani a pedi nemusela celý týden řešit.
Mezi mé nejoblíbenější barvy na nehtech patří samozřejmě bílá a tak jsem více neexperimentovala a nechala si udělat bílou, jak na nohou, tak i na rukou.
Víte, že chodím do Nail lounge do OC Chodov, tam ale nedělají Pedikůru. Stejný nail lounge ale najdete i v OC Černý Most společně s koutkem na pedikůru. Celá nail lounge je vybavená o trošku lépe než na Chodově. Mají zde plazmové televize, což zpříjemní a zkrátí celé to čekání na výsledek. =D
Jinak pedikůra vychází na 550,-kč a Manikůra na 450,-kč.

Jedna příjemná pozdní víkendová snídaně. Opakuju se, opakuju..... Ale frenchtoasty jsou nejvíc !! =D =)


Samozřejmě, že jsem se tento týden nevyhnula ani obchodům. Sice jsem si chtěla pořídit jen jednodílné plavky, ale ve slevách jsem se prostě neudržela. Ceny jsou ted´vážne nízké, tak určitě stojí za to vyrazit a něco ještě ve slevách ulovit  !

Sehnala jsem i jednodílné plavky, ze kterých jsem nadšená ! Sice nebyly ve slevě, ale nešlo jim odolat a já už jsem na dovolenou kompletní. =)
Forever 21 - 549,-kč .


Babička k nám přijela ! To znamená jednoznačně jahodový knedlíky !! Jakou já na ně měla už dlouho velikánskou chut´!!





Neděli jsme načali dopoledne u bazénu a odpoledne jsme se vydali na rande do ZOO ! Naše první rande v ZOO ! Tam většinou ty randíčka začínají a my jsme se tam vydali až po roce a půl !! =D ...Mimo zvířátek jsou v Pražské ZOO i krásné výhledy na Prahu, ale myslím, že o ZOO se rozepisovat nemusím, tam byl asi úplně každý a věřím, že víc než jednou.

Tento týden mě konečně čeká dovolená. Odlétám na týden do Řecka a ještě vůbec netuším, jak moc ideální to tam s internetem bude. Samozřejmě bych chtěla na blog přispívat stejně pravidelně, jako za normálních okolností, ale možná se to změní, minimálně časově. Každopádně fotit budu o stošest !!! Kdyby tedy moje blogová pravidelnost článků v tomto týdnu nevyšla jako vždy, tak vám to v následujících týdnech  určitě vynahradím a bude naopak článků více, než obvykle. =)

Přeji vám krásný start nového týdne. =)

Vaše..




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY