Summer happy colors

by - 9:07:00

Volejte hurá a tři dny se radujteeee !!! Pateeeek je tady. =)
Konečně víkend před námi a společně s ním ten nejvíc pozitivní a barevný outfit, co jsem za poslední dobu oblékla. Opravdu patřím mezi ty, kteří se barev nebojí, za to ale občas schytám pár nechápavých pohledů....Dnes bych vás tímto outfitem chtěla rozveselit a namotivovat na krásný letní víkend. =)
V outfit postu se poprvé objevuje džínová sukně, která se mi potom, co se vrátila po letech zpět do módy, dlouho nezamlouvala. Nedávno jsem ale sehnala tu pravou a ted´ bych ji nosila nejraději pořád.
Když jsem před létem viděla ve Stradivariusu prodávat růžové triko s nápisem Summer Addict, ihned jsem ho popadla, protože to byla první věc, která u mě v těch dlouhých studených dnech vyvolala letní náladu.
Třpytivé sandálky na slaměné platformě jsem nejdřív nechala na prodejně, ale ve finále mi opravdu nedaly spát a budou letos asi moji letní favoriti. Celkový look jsem ještě opepřila velkými nepřehlédnutelnými náušnicemi, ale když už, tak už..!.. Rozhodně jsem byla ten den nepřehlédnutelná... =D







Náušnice - h&m - 30,-kč , minulý rok ve slevách.




Sandálky na platformě - Bershka - 649,-kč. Link HERE.




bRÝLE - PRIMARK - 4 Eura.
Tričko - Stradivarius  - 349,-kč Link HERE.
Sukně - Bershka - 549,-kč Link HERE.
Kabelka - Vinted ( Terranova ) - 70,-kč. Link na uživatelku HERE.

Doufám, že jsem ve vás probudila prázdninovou náladu. =)
Líbí se vám takto barevný outfit, nebo je to na vás příliš ?  Jsem připravená na jakoukoliv kritiku ! =D

Mějte krásný víkend.

Vaše...


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY