BOHO Style ? Vinted.cz in the main role....

by - 10:00:00

Krásný pátek všem =) Dnes postuji na blog outfit a myslím si, že se celkem liší od většiny mých outfitů. Tentokrát je to nádech takového BOHO stylu, který já moc nenosím.
Myslím si, že bych se měla přejmenovat na Baruxx Vinted Lover, protože dnes jde opět o úlovek a základ celého outfitu, který jsem sehnala opět za hubičku na Vinted.cz.
Stejně jako si projíždím timeline instagramu, tak si občas projedu tu základní timeline Vintedu a někdy se prostě poštěstí. Samozřejmě ne vždy na věci narazím na té vintedovské timeline, někdy mám štěstí, že mě osloví někdo, kdo má hezké věci a nebo občas kouknu na mé oblíbené prodávající.
Většinu kousku, které tam pořídím, většinou seženu, když je vůbec nepotřebuji. Jakmile hledám něco specifického, tak úspěšná nejsem, ale to je stejné, jako když jdete nakupovat do obchodů...Tento zákon schválnosti všichni shopaholici určitě moc dobře znají.. =D Když je člověk v mínusu, tan mají všude najednou skvělé kousky... Klasika =D















Brýle -  h&m - 70,-kč právě ve slevách !
Klobouk - TopShop - 599,-kč se studentskou slevu ( asi 3 roky zpět a furt je ten klobouk tak super ).
Overal - Vinted -149,-kč - Link na uživatelku HERE.
Kabelka - Obchůdek na Národní třídě vedle Destroy prodejny -399,-kč.
Boty - PRIMARK - 17 Eur.


Co vy a BOHO styl ? Líbí / Nelíbí ? Oblékáte ho často a nebo jen vyjímečně ? =)

Přeju všem, kteří jsou dnes v práci, aby jim poslední pracovní den rychle utekl ( pokud nepracujete i o víkendu ). Já už si užívám prodlouženého víkendu na Šumavě, tak sledujte můj instagram !
Snad už bude o víkendu opět hezky. =)

Vaše...


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY