My hair evolution

by - 11:40:00



Krásný střed týdne všem ! Pokud mě sledujete na instagramu, tak víte, že jsem včera opět navštívila mého nového kadeřníka Lukáše Odstrčila v salónu na Náměstí Míru.
Na dnešek jsem sice na blog plánovala úplně jiný post, ale byla jsem včera z nových vlasů tak unešená, že jsem se rozhodla hned večer vybrat staré fotky a napsat vám o mé cca půlroční úspěšné i neúspěšné evoluci mých vlasů... =)

Tak začneme od konce minulého roku, kdy to všechno začalo.
Nějak takto vypadaly moje vlasy, než jsem je chtěla směrem ke kořínků lehce dobarvit blond´atou platinovou, jako jsem měla v koncích. Vlasy na těchto dvou fotkách vypadají dobře a možná si říkáte proč ? No čistě jen proto,, že tmavé odrosty byly už čím dál tím delší, až do půlky hlavy. Prostě jsem jen chtěla prodloužit blond směrem nahoru, aby se odrosty zkrátily a samozřejmě jsem chtěla opět platinovou blond bez žlutých nádechů.
Od nějakých 14ti let jsem chodila ke skvělé kadeřnici do salónu HairBoom na Anděl, ke které jsem se i objednala - Klárku vám všem doporučuji i nyní, jelikož jsem u ni byla vždy nadmíru spokojena a nechtěla ji měnit.
Bohužel Klárka na nějakou dobu, z důvodu těhotenství přestala pracovat a já už akutně chtěla vršky zesvětlit a nechtěla jsem dlouho čekat.



Hledala jsem tedy jiného kadeřníka, který by se mi ted´ o vlasy postaral. Dostala jsem doporučení na HB Salon.
Musím tedy zmínit, že jsem dlouho pátrala na instagramu a oslovila spoustu skvělých kadeřníků z Prahy, ale jak to tak bývá, většina nenabírá klientelu a má plno.
Šla jsem tedy do HB Salonu, kde jsme se na první návštěvě jen domluvili na zkrácení vlasů a konzultaci o barvení vlasů v příštím termínu.
Na fotkách tedy vidíte stále stejnou odrostlou blond a jen sestřižené vlasy.



Nyní vidíte vlasy po prvním barvením v HB Salonu, které jsme naplánovali přesně tak, jak jsem psala na začátku článku. Blond dotáhnout směrem nahoru, ale nechat stále přirozené odrosty...
Na fotkách jsem použila tehdy filtr a ještě je v aplikaci házela hodně do studena, aby ta nechutná nažloutlá barva nebyla tak viditelná a i přes to všechno, z fotek poznáte, že to není vůbec hezká blond.
Konečky vlasů mi zůstaly platinové už z dřívějška, ale středy byly žluté.

Jsem typ člověka, který se nechce kvůli takovým věcem, jako jsou špatné vlasy, pohltit depresemi. Takže jsem se na to snažila koukat v lepším světle a vlastně jsem si namlouvala, že ty vlasy nejsou zas tak špatné atd.... Dlouho mi to ale nevydrželo......
Samozřejmě každým dalším umytím byly vlasy žlutější, a nezabránilo tomu ani používání fialových šampónů na zažloutlé tóny.


Objednala jsem se tedy znovu do HB Salonu a dávala mu šance...


Ano... Takto jsem dopadla a vidíte můj úsměv na tváři ? To jsem si namlouvala, že to vůbec není špatné, ikdyž mi doma začali říkat albíne...=D

Zpět do HB Salonu.... Když jsem tam tedy dorazila potřetí a chtěla něco udělat s žlutým nádechem, domluvili jsme se, že aby to pro dotónování barvy bylo jednodušší, odbarvíme celou hlavu. Odrosty pak samovolně vylezou při přirozeném dorůstání vlasů...

Začali jsme tedy odbarvovat, trvalo to přes 2 hodiny, hlavu jsme umyli a byla jsem ZRZAVÁ !!! ( Tohle ani nemám raději zdokumentované !!! Samozřejmě mě takto ze salónu nevypustili, ale začali z celým procesem úplně od zač´átku. V salónu jsem nakonec byla asi až do 21.00 hodin a dohromady asi 6 hodin....Nakonec jsem nebyla zrzavá, ale klasická peroxidní a navíc v prostředcích stále lehce nažloutlá bloncka.
Rozhodně nechci tímto HB Salón nijak hanit a shazovat, jelikož jsem viděla spoustu krásných prací i spokojených zákazníků, ale tentokrát to asi nevyšlo.
Nejsem nějaký odborník, ale když chce zákaznice docílit platinové/studené blond, tak asi nestačí vlasy jen odbarvit ne ?
Každopádně jsem asi měsíc chodila s touto lacině vypadající blond hlavou a za kadeřnické služby jsem už byla mínus 4000,-kč !!! Tak to jsem si opravdu mohla raději zaplatit nějakého TOP kadeřníka...

Konečně přišla změna kadeřníka :
PŘED :PO :




Další změna probíhala ani ne za měsíc a to okamžitým rozhodnutím...
Mojí kamarádky maminka má salon v Rakovníku a kamarádka tam jela o víkendu na otočku na melírování vlasů. Ukázala mi fotky prací platinových blond, které vypadaly opravdu skvěle. Neváhala jsem a o víkendu vyrazila do Rakovníku s ní. V hair studiu DUEL se na mě okamžitě začalo pracovat. Byla jsem tedy upozorněna, že vlasy nejsou dostatečně dobře odbarveny a tak platinový přeliv nechytne úplně dokonale jak by měl. Kdybychom však odbarvovali znovu, asi bych byla bez vlasů... =/





Samozřejmě už v HB Salonu jsem dostala kázání, že bych měla používat kvalitnější vlasovou kosmetiku, než klasickou z drogérie. Po odbarvování jsem měla vlasy dost poničené, takže jsem o ně začala pečovat. Investovala jsem do šampónu od značky Schwarzkopf řady PRO FIBER .
Musím říct, že vlasy se mi uzdravily a taky používáním kvalitních šampónu předejdete tomu, že barva nebo odbarvovaní vlasů půjde těžko stejně jako u mě, když sem byla zrzavá. Normální šampóny totiž vytvoří kolem vlasů protekci, která špatně vpouští barvu. ( Nejsem profík, jen se snažím tlumočit to. co mi bylo řečeno ).
Nejvíc jsem ale byla spokojena s barvící pěnou taktéž od Schwarzkopfu, která mi byla doporučeno v Hair studiu DUEL. Používání pěny je viditelné už po prvním použití a mají hned několik barev. Já jsem samozřejmě používala a stále používám pěnu na odstranění žlutých nádechu a docílení platinové až šedé blond. - Link HERE.




Samozřejmě přeliv nikdy tolik nevydrží a vlasy mi nevydržely opravené do platinova napořád. Naštěstí jsem to zachrańovala neustále tónovací pěnou. =) Zabránit občasnému vykouknutí nažloutlých vlasů v půlce jejich délky nešlo, protože už na začátku se špatně odbarvily.


Pak se stala ta osudová chvíle.... =D...
Na instagramu mi napsal Lukáš Odstrčil a položil mi otázku, kam chodím ke kadeřníkovi.
Nabídl mi, že by se o moje vlasy mohl postarat a zkusit je dát dohromady. Nejdříve jsem mu moc nedůvěřovala, ale zkusila jsem do této nabídky jít. =)

Salón, kde Lukáš pracuje se nachází v Belgické ulici u Náměstí Míru.
Salón je skromný, ale moderní a moc hezký.



První návštěva u Lukáše :
PŘED:V průběhu :

PŘED :PO :








Takhle krásně jsem dopadla na první návštěve u Lukáše. Ze začátku jsem měla trochu strach a ve finále jsem byla nadšená. Ve vlasech sem měla lehký nádech do světle růžové a barva najednou byla studená a přirozenější !



Po první návštěvě u Lukáše mě čekala dovolená u moře. Sůl a neustálé slunce udělá svoje a vlasy mi lehce vyšisovaly a chytly opět lehce žluté tóny. ( Tomu se bohuželna letních dovolených nevyhneme )
Včera jsem tedy Lukáše navštívila v salónu znovu, s tím, že vlasy zase vrátíme do normálu a ještě o něco víc zestudeníme.
Lukáš byl v podstatě rád, že mi u moře vlasy vyšisovaly, jelikož to pomohlo tomu prvnímu špatnému odbarvování. =)

Takto to vypadalo včera :
PŘED :



PO :




 





Já jsem s touhle stříbrnou barvou naprosto spokojena a myslím si, že už ani tónovací pěnu ted´ nebudu dlouho potřebovat ! =)

V neposlední řadě chci zmínit změnu ve vlasové kosmetice. Nové šampóny mi samozřejmě doporučil Lukáš a dají se pořídit i u něj v salónu. Šampónu i kondicionéru je samozřejmě několik, na více tipů vlasů.
Vlasová kosmetika Davines je určitě cenově přijatelnější než Schwarzkopf a to o 50% !!!
Šámpóny skvěle pění a tak se i skvěle šetří.
Když jsme u toho, tak upozorn´uji, že tuto vlasovou kosmetiku můžete u Lukáše pořídit do konce prázdnin v akci ! Tak se dyžtak obrat´te na něj. =) !!! Lukáš Odstrčil Kadeřník !!!


Přeji vám krásnou středu a těším se u outfit postu tento pátek. =)


Vaše...


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY