Sweaters shirt and jeans skirt - Scooter trip outfit

by - 10:59:00


O víkendu převládala hezké teplé počasí, ikdyž sem tam sprchlo. Ale my nejsme s cukru a vyrazili jsme na celodenní výlet na skůtru, o kterém už jste možná četli v pondělí ve Week in pictures.
Myslím, že vyloženě prakticky jsem se na skůtr opravdu neoblékla, ale taky jsem původně myslela, že pojedeme autem....No ale rázem se změnily plány a já už se nechtěla převlékat a vymýšlet jiný outfit. Na druhou stranu musím říct, že překvapivě mi outfit vyhovoval, až na slézání ze skůtru, kdy se opravdu nešlo vyhnout tomu, aby mi nebylo pod sukni vidět =D.... Výhodou sukně ale zase bylo převlékání do plavek na místě, kde se nebylo kam schovat, takže ve finále jsem s ní i udělala dobře =D =).

Myslím, že už to bude rok, co jsem naposledy oblékla pletené "svetrové" tílko a opět s ním udělala parádu. K džínové sukni, která se ted´ vrátila do módy, mi ale vyloženě sedí.
Poslední dobou se mi úplně přestávají líbit sandálky, které nemají vyšší platformu. Ale k celkovému outfitu, mi stejně nejvíce sedly tyto placaté sandálky.....No a věřte tomu, že jsem se před zrcadlem stejně několikrát přezouvala a neuvěřitelně jsem tím zdržovala =D !











Brýle - Koupené ted´ na dovolené v Řecku v neznámém obchodě - 10 Eur.
Svetrové tílko - Tally Weijl - 199,-kč minulý rok ve slevách.
Trojitý řetízek - C&A - 129,-kč.
Sukně - Bershka - 549,-kč. Link HERE.
Náramky - PANDORA - info o ceně v obchodě.
Sandálky i kabelka jsou koupeny v obchůdku na Národní třídě vedle prodejny Destroy. Sandálky - 199,-kč ve slevě, kabelka - 399,-kč.


Další letní outfit inspo za námi, tak snad nám nebude pršet !

Krásný den přeji. =)

Vaše...






You May Also Like

4 komentářů

  1. Ja tiež vačšinou zvyknem zdržiavať tým, že neviem čo na seba alebo čo si k outfitu obuť atď..môj manžel je potom nervózny, ale ja som už raz proste taká a k tomu som znamenie váhy a fakt niekedy neviem či to alebo ono :D a inak aj ja som rada že sukne sa vrátili do módy, musím si nejakú zadovážiť :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je prostě klasika, ale takový špatný výběr bot dokáže pokazit celý den =D... Takže at´ si mužíci raději počkají a my pak budeme jak sluníčka celý den.. =D No doporučuji na tyhle sukýnky Bershku. =)

      Vymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY