Week in pictures vol. 43

by - 8:41:00



Krásný týden plný svátečního volna je za námi a začíná opět pracovní týden, který bude naopak dlouhý. Snad nám ale bude přát hezké počasí a díky dlouhým teplým večerům toho stejně stihneme dost. =) Skoro každý den si ted´ říkám, že bych chtěla léto pořád, přijedu domu v 8 a ještě je světlo na běhání, nebo do noci sedíme na zahradě jen v šatech, projíždíme se na skůtru bez bund a je tak příjemně. Ikdyž jsem většinu času v práci, tak se snažím si léto užívat, protože to zase uteče jako voda a bude tu tmavá zima. Ale vždy si říkám, že každé má něco do sebe a nebýt zimy, tak si léta tolik nevážíme, ale alespon´ by ta zima mohla být kratší a léto naopak delší. =)
No nic.... Co jsem dělala minulý týden ? ....

Po delší prodlevě jsem byla omrknout OC Chodov, které se neustále zvětšuje a zvelebuje a dala jsem si tady výbornou thajskou večeři. Nové patro s restauracemi je opravdu krásné a na každém stolu vám doslova rostou bylinky a celé prostředí je moc příjemné. =) 



Konečně jsem se po delší prodlevě viděla s mojí kamarádkou Ditou a musely jsme napravit to, co si slibujeme už měsíce. Zajít do Coffee Roomu a ochutnat jejich Banana bread a Avo toast. Věděla jsem, že si to každý vychvaluje a určitě to bude dobrota, ale nejvíc mě ještě dostalo to, že pečivo bylo krásně teplé,  jak kdyby ho právě vytáhli z pece. Musím všem stejným opozdilcům, kteří tam ještě nebyli jen a jen Coffee room doporučit. =)

Ještě jsem si všimla na instagramu Angelata, že mají novou příchut´ zmrzliny - bílá čokoláda + borůvka. No tak jsme ještě s Ditou skočily na zmrzku, protože tomuhle lákadlu nešlo odolat. =)





V tomto týdnu jsem byla také úplně poprvé na rozlučce se svobodou mé kamarádky, od druhé jsem se zase dozvěděla, že čeká dět´átko a další se zasnoubila..... Začíná to být kolem mě vážné, ale já se opravdu nenechávám rozptylovat, protože ani na jednu věc z těch, co jsem jmenovala nemám ani pomyšlení a myslím, že času je dost. Hlavně mám pocit, že sama jsem ještě nevybouřené dítě. =D



Jelikož mi přes léto ubylo o jednu práci - taneční lekce, mám ted´ přes týden více času na schůzky.
Tak jsem se ještě viděla s další kamaradkou, se kterou jsem zašla do Cacaa, tam zas rozšířili nabídku a já si dala výbornou Mango bowl.

Jedno sváteční volno jsem strávila ve Waf Waf, kde jsme pro vás testovali a připravovali novinky. Myslím si, že vyhrálo palačinkové sushi, které bude už tohle úterý v prodeji. Takže kdo dorazí ?....

Nač chodit na dobroty stále do kaváren a do restauracích, když si umíme i takhle krásně při nedělním ránu uvařit ? V neděli jsme měli v plánu výlet na skůtru a tak byla potřeba to hezky odstartovat už ráno doma a když máte plnou lednici borůvek, není nad čím přemýšlet. Tak se s vámi podělím o recept na tyto výborné lívance. Tentokrát si nehraju na žádnou zdravou stravu a doufám, že mezi mými čtenáři jsou taky tací, který nejí stále zdravě. 

 150g hladká mouka
 2 lžíce cukru
 2 lžíce prášku do pečiva
 1 ks vejce
 200 ml mléka
 3 lžice oleje
 1 špetka soli

Všechny suché suroviny dobře smícháme, v jiné nádobě rozmícháme vejce, mléko, olej.
Směs s mlékem přidáme k suchým surovinám a ručním mixérem zpracujeme těsto do hladka. Necháme nabobtnat. Opékáme na pánvi s trochou másla.

Já lívance nazdobila tvarohe, bílým jogurtem, borůvky a osladila agávovým sirupem. =)

Výsledek byl vynikající a celkové + přidávám za to, že se mi jediný lívanec nepřipálil a vše šlo krásně bez problému obracet a opékat. =)








Náš nedělní trip na skůtru. Třebotov > Beroun, kde jsme si dali oběd a výbornou točenou zmrzlinu.





Další zastávka Beroun  > Lom Homolák. Krásné místo s průzračnou vodou na koupání. Nejlepší je ale sem zajet na skůtru nebo a kole, pokud jedete autem, musíte ještě celkem velký kus jít pěšky. Na místě nenajdete nic ke koupení, takže je lepší si vzít zásoby pití a jídla s sebou. =)





Další zastávka - Lom Homolák - Hrad Karlštejn. Na tomhle krásném místě už jsem byla několikrát, takže to pro mě nebyla žádná novinka, ale vždy se sem ráda podívám.
Luky si dal obří zmrzlinový keksík OREO a já jsem s nadšením v očích objevila Cafe Creme - největší kávová dobrota, kterou jsme pili minulý rok na Sardínii a ještě jsem ji nikde u nás neviděla prodávat. =) Takže skvělé zjištění a určitě ochutnejte, pokud na Karlštejně budete. =)

Poslední zastávka nebyla plánovaná, ale po cestě nás zaujala. Hrad Karlštejn  > Jez Zadní Třebán´.
Další skvělé místo na koupání pod nebo nad jezem a voda byla překvapivě příjemná. =)


Včera večer jsme po cestě ještě nakoupili, nacpali skůtr a úspěšně dorazili domů. A jako každý den v tomto týdnu jsme opět grilovali a já opět nasávala Aperol Spritz. =D 


Tak takový byl můj týden a za nejlepší den vyhlašuji právě neděli, kdy jsme toho stihli neskutečně moc a já bych už stále všude chtěla jezdit jen na skůtru. =)

Jinak každý den ted´ přemýšlím o čem bych vám mohla psát články a čím bych mohla blog oživit. Pokud by vás cokoliv zajímalo a nebo vás napadlo něco o čem bych mohla napsat, co bych mohla nafotit atd.... Budu jedině ráda, když mi napíšete. =)


Přeji krásný start nového týdne.

Vaše....








You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY