The best top of this summer

by - 14:28:00

Zpět do reality po dovolené a dnes postuji klasicky outfit. =) 
Před dovolenou jsem dost nakupovala, protože většinou k moři chcete mít ty nejkrásnější kousky sezóny a vaší skříně. To jsem ale netušila, že ten nejvíc TOP top této sezóny koupím až po příjezdu. Já jsem si tedy původně řekla, že po dovolené do obcho'dáků nevlezu, nebudu už nakupovat a budu už jen šetřit na nějakou další dovolenou.
Samozřejmě jsem ale potřebovala pro nějaké kosmetické nutnosti do NYXu a má cesta vedla kolem ZARY, která mě lákala velkými nápisy SALES !!! No neodolala jsem a vlítla dovnitř, ale ani ve snu by mě nenapadlo, že tento vysněný top bude ve slevách. Zahlídla jsem jen kousek látky a nakoukla, jestli to náhodou není on.... BYL !!! No a měli i velikost S !!! Sáhla jsem po ní, do kabinek jsem ani nešla, ale rovnou ke kasám...Já si ze zkoušením oblečení nějak starost nedělám, pokud nejde o kalhoty.. =D V podstatě tento top je jediná věc, co jsem ve velkých výprodejích koupila, ale jsem z něj hrozně nadšená !!!
Tento kousek udělá všechnu stylovost za vás, to je prostě top, u kterého nemusíte nic vymýšlet a bude prostě vypadat S U P E R !!

No řekněte sami ? =)














Brýle - PRIMARK - 3 Eura.
Top - ZARA - 599,-kč v posledních slevách !
Krat'asy - NewYorker - 199,- kč minulý rok ve slevách.
Kabelka - Obchůdek na Národní třídě vedle Destroy prodejny - 399,-kč ( mají více barev).
Popatky -  PRIMARK - 17 Eur.

Tak kdo pro tento nadýchaný zavazovací volánkový top s hlubokým výstřihem běží do ZARY taky ? 

Přeji krásný sváteční den, doufám, že máte taky volno a užíváte sluníčka. =)

Vaše...



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY