Weekly party in Greece

by - 22:24:00



Tentokrát vás v pondělí nevítám klasicky u Week in pictures, ale u reportu z dovolené v Řecku, ze které jsem se vrátila minulý týden. Článek jsem se rozhodla psát hlavně z důvodu toho, že bych vám chtěla opět dát skvělý tip na párty dovolenou u moře a to dál než třeba na známé Zrce beach v Chorvatsku....=D
Tentokrát se bude jednat čistě o párty dovolenou, takže nečekejte velké historické památky, překrásnou přírodu a nějaké větší cestování. Zkrátka dovolená pro lidi v mé věkové kategorii, se stejnou krevní skupinou jako já.  Prostě pro ty, kteří potřebují na chvilku vypnout a odreagovat se. =)

Záměr letošní dovolené byl si odpočinout a odreagovat se. Jelikož sem v posledních měsících měla práce jako nikdy v životě, opravdu jsem potřebovala alespon´ na týden odjet na nijak náročnou dovolenou a hlavně k moři ! Nejprve jsme chtěli jet s partou kamarádů, ale znáte to, domluva je občas na bodu mrazu a každý má trošku jiné časové dispozice a plány. 
Já už mám v posledních letech otestované, že nejlepší je vyjet s cestovní kanceláří lehce před prázdninami a nejlépe ji objednat pár dnů před odletem jako last minute. Nakonec jsme se tedy shodli na stejném termínu jen dvě a tak jsme si řekly, že si prostě vyrazíme jen ve dvou.
Já jsem před dvěma roky navštívila s partou kamarádů Krétu a městečko Cherssonisos nevědomky, že je to takové party místo a tak mě při hledání zájezdů napadl kouknout i na tuhle destinaci. =)
Zrovna jsem narazila na menší čtyřhvězdičkový hotel přímo v centru městečka Cherssonisos , hned u moře a s volným  přístupem do Palm Beach baru ( přes den bazén s barem, občerstvením a večer božský venkovní disco club ). Cena se vším všudy a stravou All inclusive na 8 dní, kupovaná 2 týdny dopředu byla podle mě úplně za hubičku - 13500,-kč.
Zájezd můžete sledovat na dovolenkování.cz nebo na INVII. =)



Na letišti jsme musely být už před 3tí hodinou ranní, takže jsme se moc nevyspaly a tudíž i fotky z letiště stojí za nic a ty já tak miluju ! =D

Další velké zklamání, když lítáte v noci je, že obchody a Duty Free zóna je zavřená... Nejvíc jsme ale oplakaly Victorku, to vám musí být jasné.. =D


Letěli jsme s Travel Service a co mě dost zklamalo, nedostali jsme krom vody nic jiného. Vše si člověk musel jedině koupit. Před námi seděli lidé, kteří si připlatili dopředu business let a do toho spadalo i šampańské a tak jsme si řekly, že mi si tedy aspon´ tu sklenku šampańského zaplatíme, at´ odstartujeme tu naší dovolenou stylově.... No a bylo nám řečeno, že to nejde.....Každý rok mi ty lety přijdou horší a horší....
Nicméně náladu mi spravil východ slunce, který byl z letadla opravdu krásný. =)


Hotel ve kterém jsme byly ubytované není žádný velký resort, jako jsem byla vždy zvyklá. Je to menší moderní hotel zařízený v minimalistickém stylu. Celý hotel je vkusně a moderně zařízený a poměrně nově. Nikde na prostředí a nábytku nebyly vidět známky opotřebovanosti. Musím ale podotknout, že na to jak se hotel tváří na první pohled, tak spousta věcí je ,,fórových" a je vidět, že vybavení je sice hezké, ale to nejlevnější na trhu ( styl IKEA ). Každopádně já s tímto nemám žádný problém a naopak se cítím v takovém prostředí lépe, než v kvalitnějším, ale starém, opotřebovaném, kolikrát přeplácaném, ale zrezlém a starém... Jak se říká na vrch huj ve spod fuj....=D


Strava v hotelu není tak různorodá, jako ve větších resortech, ale rozhodně si není na co stěžovat. Snídaně miluju a miluju sladké snídaně. Muslly bylo hned několik druhů na výběr, čerstvé pečivo a teplé malé croissanty, k tomu několik druhů marmelád a samozřejmě Nutella.
Slané snídaně samozřejmě taky - míchaná vajíčka ( prý ale žádná sláva.. =D ), párečky. zelenina, šunka, sýry.. No klasika.
Obědy a večeře byli podobné, vždy těstoviny, saláty, ryba, maso, vařená zelenina... Pravdou ale je, že většinou to bylo stále dost stejné.
Dezerty tam jsou ale propadák !! Pouze puding, nebo zvláštní želé a ovoce minimálně. Na hotelovém baru bylo ale k dispozici neomezené množství zmrzliny, která byla opravdu moc dobrá.
Alkohol a různé míchané nápoje byli v rámci All inclusive do 23:00 hod.
Jak vidíte z fotky, tak prostředí bylo opravdu příjemné a výhled na moře non stop a to je pro mě kolikrát na dovolené ještě důležitější. =)


Venkovní prostředí hotelu bylo opravdu moc hezké. Hotel měl opravdu jen tento malý prostor u hotelu, ale za mě moc hezký roztomilý místo a večer s těma lampionkami kouzelný. =)
Ale až se dostanete na konec dnešního článku, pochopíte, že do tohodle městečka opravdu velký resort není potřeba. =)

Moře :


Minulý rok to byl plameńák, ale letos jsem se zklidnila a vezla sebou jen matraci ve tvaru zmrzliny. Pokud by někoho zajímalo, kde se dá pořídít - Instagramový účet - @nafukovaci_lehatka. Jinak po celém ostrově se tyhle nafukovačky prodávaly o 106 !!! =)





Abych se pravdivě vyjádřila k moři v Cherssonisos.... Není to žádný odvaz a mi jsme většinu času trávily spíše u bazénu. Druhou pravdou je, že jsem taky po minulém roce, kdy jsem strávila krásných 14 dní na Sardinii, kde je moře jak z časáku trošku zhýčkaná...
Každopádně pláže jsou po celém pobřeží pod terasovými restauracemi a jsou přeplněné lidmi, písek tu moc není, spíš kamínky a voda není královsky modrá, to už je vidno z fotek. Samozřejmě pokud si člověk udělá výlet a zajede na pláž někam kousek dál od centra města, určitě nalezne krásné pláže. =)
Mezi fotkami jste si určitě všimli i fotek z lodi. Jako všude jinde u moře, si i tady můžete vybrat hned z několika výletu a taky těch lodních, které já mám u moře nejraději.
Opravdu mám ted´ tendenci vše srovnávat se Sardinií, kterou jsem  navštívila minulý rok a tu asi nic v nejbližší době nepřekoná. Ale výlety lodí jsou vždy krásné, ikdyž jsme si nevybrali asi úplně tu správnou lod´ a moc jsme toho neviděli, tak jsme si celkově na dovolené užívaly každou sekundu ! Kolikrát je celá dovolené pouze o přístupu, a i z té nejhorší dovolené může být ta nejkrásnější. Tím bych rozhodně nechtěla naznačit, že výlet na lodi by stál za nic, kdybychom si to neuměly užit. Bude to spíš tím, že mám rok od roku více srovnání a zkušeností, tak začínám mít asi větší nároky. =)
Celodenní výlet na lodi vyšel na 25 Eur.
















Palm Beach Club už jsem poznala před dvěma lety na dovolené. Když jsem si v popisku hotelu Amuse při objednávání přečetla, že jako ubytovaná v hotelu mám každodenní volný přístup, právě do Palm Beach Clubu, utvrdilo mě to v závazné objednávce.
Palm Beach Club se nachází jen pár metrů od hotelu. Najdete tady dva bazény, spoustu krásných lehátek, míst k sezení a dva velké bary. Mimo to taky krásné barmany, barmanky a nespočet kvalitních drínků, nejen klasicky ve skleničkách, ale i v ananasech, melounech atd....Určitě jste si všimli, že já tyhle volovinky ocením a k dovolené a instagramu tohle prostě patří !!! Navíc drinky mají opravdu moc dobré !!
Jídla, ovocných freshů, zmrzlin a spoustu dalšího tady je také nespočet a k tomu všemu celý den výborně hrajou ! 

Večer se celé místo promění v discotéku, všude jsou vodní dýmky, výborný DJ a spoustu lidí, tady jsem nezažila nikdy prázdno a hudba zní až do ranních hodin.

Na tomhle místě jsme trávily nejvíce času. =)




Mimo Palm Beach Clubu najdete v městečku spoustu dalších clubů a discoték a všude se dostanete pěšky. Všude vás tahají dovnitř a nabízejí drinky zdarma a co klub, to pecka, opravdu nevím, co bych doporučila nejvíc, protože kam sem vešla, tam se mi líbilo. =)
Mimo discotéky a bary jsou po celé hlavní ulici obchůdky se vším možným. Na tomhle místě opravdu nevíte kam dřív. =)











No a pokud jste stejní magoři jako my a nestačí vám party jen večer, tak na kraji městečka naleznete ještě Star Beach
Star Beach je obrovský resort s volným přístupem pro každého ( pokud se tu zrovna nekoná placená akce ).
Naleznete tady několik bazénů, skluzavek, bunjee jumping, bary a obrovský taneční parket, na který stříká pěna. Na tomto místě se denně koná discotéka přes den. Večerní akce tady jsou přes léto různě, občas pozvou nějakého DJje a přes celé prázdniny pořádají každé pondělí Beach party s barbeque a drinky v ceně, kterou jsme samozřejmě taky navštívili. Kdo by nechtěl jednou zažít pořádnou beach party ? Namalovali vám stylově obličeje, lili pití přímo do pusy a grilovaného masa na špejlích bylo stále dost. Bylo to naprosto dokonalý !!! Pořádali se i různé soutěže, tancovalo se v moři, na pláži, na stolech, prostě všude ! SEN !


Jako milovník snídaní, jsem jednou musela zajít i jinam než právě na hotelovou snídani a když máte několik možností rovnou před hotelem a po dlouhé párty zaspíte tu hotelovou, tak tím líp. =)
Na ostrově je opravdu z čeho vybírat a všude máte dokonalé výhledy a wafle na každém rohu.












Jak jsem říkala, o večerní romantiku s výhledem na moře není nouze a jedna restaurace vypadá líp jak druhá a je těžké se pro nějakou rozhodnout. K těmto fotkám není nutno většího popisku, jen opět dodávám, že vše je jen pár metrů od hotelu. =)





Dovolená bez selfie jako by nebyla a tak jsme s těmi fotkami poslední večer ještě pořádně zabraly !

Jinak jak jsem psala na začátku, že na dovolenou jsme vyrazily jen dvě kámošky....Už v autobuse cestou z letiště jsme se seznámily se čtveřicí holek, které jely do stejného hotelu a ještě s partou kluků, kteří měli rozlučku se svobodou.
Nevím, jakou shodou okolností se tohle stalo, ale všichni jsme si báječně sedli a já dlouho nezažila týden takové srandy a z dovolené ve dvou se rázem stala dovolená v obrovské partě a už první den nás skoro vystěhovali z hotelu. =D
Nebojím se tvrdit, že pokud zvolíte dovolenou v tomto středisku, tak na 100% nebude sami a určitě se seznámíte s podobnou sortou lidí. =)

Vše si sedlo dokonale a my jsme prožily dovolenou, jak jsme absolutně neplánovaly a byla to bomba, jen to opravdu dost rychle uteklo.

Na začátku článku jsem psala, že jsem jela za účelem si odpočinout.... Musím říct, že jsem se rozhodně nevyspala, naspala jsem úplné minimum hodin... Ale pozdeji jsem si  vlastně uvědomila, že jsem totálně všechno vypustila a hlavně si odpočinula celkově hlava a mysl a já se po dlouhé době pořádně uvolnila. Završila bych to tím, že spát budu, až budu stará že ?!! =D


Nazpět jsme letěli opět brzo ráno a musely jsme vstávat před pátou hodinou, takže opět jsme toho moc nenaspaly. Let byl opět stejně chudý, jako ten první, ale všichni jsme byli tak vyřízení, že jsme to prospali a bylo nám vše jedno, každý se už těšil na svou postel. =D =)

Pokud vás dovolená teprve čeká, tak vám opravdu závidím, já bych už nejraději zase někam vyrazila.
Pokud vás článek zaujal a měli byste více dotazů kolem této dovolené, tak mi klidně cokoliv pište.

Přeji krásný start prázdnin. =)

Vaše....






You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY