Week in pictures vol. 44

by - 14:17:00


Krásné prázdninové pondělí u dalšího Week in pictures. =) Konečně to vypadá, že se nám pomalu po minulém týdnu, kdy teda prázdninové počasí nepřevládalo, lehce vyjasní. Minulý týden jsem měla na víkend v plánu spoustu prázdninových výletů, ale kvůli nepřízni počasí jsem vše změnila a spíš jsem se tak pohybovala doma a odpočívala. Díky tomu, že jsem ale nikam nevyrazila, tak jsem vám konečně nafotila na tento týden další haul, který bude na blogu již tuto středu. =)
Co jsem tedy dělala v Praze, když to nebylo na koupačky atd.?... Samozřejmě jsem opět obešla slevy, dopřávala jsem si dobrého jídla s kamarády a byla poprvé na velkém fotbalovém utkání.... A vše jsem opět pečlivě zdokumentovala.... :




Epiq Café jsem opět začala pít častěji kávu. Se mnou to vypadá s kávou na určitá období, kdy na ní chut´ vyloženě mám a nebo absolutně ne. Každopádně ted´piji jedině ledovou a s bezlaktózovým mlékem. Musím říct, že v Epiqu mají Frappé opravdu výborné a těším se na něj každý den. =)
Samozřejmě jsem si dala i výbornou snídańovou ovesnou kaši, kterou chválím ve week in pictures úplně pokaždé. Tousty si v Epiqu dávám, když si nestihnu do práce uvařit oběd. No a malé dortíky kupuji kolegům k svátku. =) Ještě, že ten Epiq mám v takové blízkosti ! Kam se na něj hrabe Starbucks nebo Costa coffee ! =D

Taky jsem obešla spoustu obchodů, které ted´ lákaji obrovskými slevami, ale po pravdě mě nic až tak příliš nezaujalo. Co jsem si pořídila v letošních letních slevách zjistíte tuto středu v haulu. Já jsem letos byla rozhodně úspěšnější v internetových nákupech. =)



Co jsem si jela cíleně pořídit do Fashion areny ? Potřebuji nutně nové tenisky na běhání a vím, že Fashion aréna má vždycky v NIKU skvělé ceny. Bohužel vždycky, když si něco jedu cíleně koupit, tak to nevyjde. Tentokrát zas tak nízké ceny v Nike nebyly. To bych ale nebyla já, kdybych odjela s prázdnou, takže jsem alespon´ nakoupila ve slevách v Mangu.

Změnila jsem vlasovou kosmetiku a nyní používám značku Davines. Značku Davines mi doporučil můj nový kadeřník Lukáš Odstrčil. Na tuto kosmetiku naleznete u Lukáše do konce prázdnin slevu. Abyste měli větší představu a doporučení na produkty Davines, tak pro vás nachystám další vlasový beauty článek, který bych chtěla do konce června zveřejnit. =)



Taky se chystám napsat velký snídańový článek a doporučit vám ty nejlepší bistra/kavárny/restaurace v Praze na ty nejlepší snídaně. Takže každý týden ted´pátrám po podnicích, které jsem ještě nenavštívila a mohly by stát za to. =) Tento týden to bylo bistro Proti Proudu, kde jsem sice byla až v odpoledních hodinách, jelikož moc volných rán nemám, ale stejně jsem si dala něco ze snídańového menu. Sladké frenchtoasty s vanilkovým krémem, slaným karamelem a ovocem. Zatím mohu s jistotou říct, že úplně nejlepší francouzské tousty v Praze jsou právě v bistru Proti Proudu a musíte na ně rozhodně zajít !!!




Mimo toustů jsme s kamarádkou ochutnaly i Vola spritz, neboli levandulový Aperol Spritz, který taky neměl chybu a kdybych ten den ještě nemusela řídit, tak si jich dám stejně jako Tereza nejméně 5 ! =D




Když se o víkendu nakonec nikam nevyrazí, tak miluji procházky Prahou a Food festivaly. V plánu sice byly ještě šlapadla, ale když jsme se na ně rozhodli s plnými pupky po Food festivalu na Střeleckém ostrově vyrazit, začalo se šíleně smrákat a rozhodně bychom nepřežili suchý.
Jinak pokud vás napadne vyrazit na piknik právě třeba na střelecký ostrov, zjistila jsem, že se dá vše bez problému zapůjčit na místě. Lze zapůjčit, jak deka, tak i košík a v době food festivalu, stačilo jen obejít stánky a košík zaplnit různorodými dobrotami. =)

Každý víkend, když můžeme spát dlouho a nikam nespěcháme, tak ráno, nebo spíš poledne nastartujeme božskou snídaní. Do minulého Week in pictures jsem vám psala recept na Americké lívance. Byly tak dobré, že jsem je tento víkend musela zopakovat, jen borůvky a jogurt jsem vystřídala za banány, lotusový krém a javorový sirup.


V neděli jsem vám nafotila haul a odpoledne jsme vyrazili s Lukym na oběd do Pizzy Coloseum. Po obědě jsem měla chut´ na Frappé a jelikož byla v blízkosti jen Costa Coffee, zašli jsme právě tam. Maji nově v nabídce tři ledové kávy s různými příchutěmi a mě právě zaujala Tiramisová. Každopádně dlouho jsem neměla nic tak hnusnýho =D....... Nechci po žádném podniku házet špínu, hlavně každý má určitě jiný názor a jinou chut´, ale za poslední dobu mi v Costa Coffee vůbec nic nechutnalo. Takže já už si tam asi dlouho nic nedám...


Já vždycky sledovala spíš hokej a jelikož mám hokejovou rodinu, vždy jsem byla spíš na hokejových utkáních. Ted´ mám doma ale fotbalistu, tak to bylo potřeba napravit. Nedělní večer jsme zakončili v Edenu a utkání Slavie : Nice a já konečně viděla pořádný fotbal. No nebudu kecat, stejně jsem spíš na hokej a včera jsem sledovala milion ostatních věcí na stadiónu, než právě jen celé fotbalové utkání.... =D Ale celková atmosféra se mi líbila a hlavně jsme jednoznačně vyhráli, takže byla doma skvělá nálada.... =D Znáte to ne ?


Tak snad bude v novém týdnu počasí lepší a opět vytáhneme plavky a vyrazíme k vodě, protože tu prázdninovou náladu jsem minulý týden lehce postrádala.....

Přeji krásné pondělí a následující týden. =)


Vaše...



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY