Summer sales haul

by - 10:27:00



Konečně po delší době píšu opět haul !!!
Stále a nepřekvapivě jde o letní haul a tentokrát hlavně o kousky ze slev a různých výprodejů. Jelikož začaly prázdniny a já už byla na dovolené a celkově se změnila situace oproti normálu, bohužel jsem nestihla haul nafotit dřiv. Spoustu nových kousků už jste ale mohli vidět v outfit postech a nebo v posledním postu ve složce Outfits from summer vacations. Ty které se ještě na blogu neobjevily jsem pečlivě nafotila, ty které už znáte jsem jen přiložila s odkazy na konec tohoto článku, abyste měli větší přehled. =)
Doufám, že slevové šílenství a nakupování letních kousků pro mě už dnešním dnem končí, jinak budu do týdne absolutně bez peněz !! =D 
V podstatě z toho nakupování mám poslední dobou smíšené pocity.... Jsem vlastně happy, že jsem ulovila super kousek, za fajn peníze a na druhou stranu jsem na sebe naštvaná, že jsem si koupila další nepotřebnou věc, na kterou už ani nemám místo ve skříni........ A kdybych se já kráva naučila šetřit, mohla bych třeba procestovat celý svět..... Myslím, že ale nejsem jediná, kdo se v nakupování hadrů neudrží a ve chvili nákupního šílenství vlastně strašně potřebujeme každou druhou věc, kterou zahlédneme.... Co ? =D....Nenechte mě v tomhle přiznání prosím samotnou !!!!...






Ve slevách v klasickém MANGU jsem neuspěla, ale v Outletovém Mangu ve Fashion aréně ano. Tyto šaty a nebyly ve slevách jen v této barvě a vzoru mají právě ted' - 299,-kč.




Sít'ové transparetní maxi triko s nášivky už jsem koupila před odjezdem na dovolenou ve slevách v h&m - 199,-kč.



Růžové zvonové třičtvrteční klhoty jsou také z Outletového Manga ve Fashion aréně  a mají i jiné barvy ! 299,-kč.



 Základní a jednoduché věci do šatníku je taky třeba obměn'ovat. Krásné bílé tričko Ralph Lauren s véčkovým výstřihem jsem pořídila na Vinted, ale ještě nové a s cedulkou.
300,-kč Link na uživatelku HERE.



Bilý off shoulder crop top jsem koupila v Bershce ještě za plnou cenu. 249,-kč Link HERE.
Link na můj outfit  HERE.



 Kdo z blogerek nemá tohle tričko z h&m jakoby nežil =D ! Bohužel ja už zastihla jen poslední kus ve velikosti L, ale stejně jsem ho koupila =D ! 349,-kč.




Volánky všude ! To je heslo letošního léta ! Tento trnasparentní sít'ovaný top jsem sehnala ve slevách v Tally Weijl - 199,-kč.


Protože nám to počasí přes prázdniny taky občas nepřeje, tak jsem pořídila i mikinu. Stradivarius - 129,-kč.

 Květinové kimono jsem ulovila ve slevách ve Forever 21 - 349,-kč.





Strašlivě příjemné krat'ásky ve světle růžové barvě jsem koupila v h&m. Krat'ásky jsem neulovila ve slevách, ale na to, že jsem je kupovala za plnou cenu, tak mi přišla nízká - 299,-kč.





Tyto krat'ásky jsem už ve slevách h&m ulovila a to před pár dny !! 199,-kč, takže pokud se ti líbí, skoč si tam pro ně ! =)


Top na jedno rameno - NewYorker - 299,-kč Link na outfit HERE
.

Nyní neprezentuji ani tolik vrchní top na jedno rameno a tuhle denim bundu, jako spíš nažehlovačky, které jsou na obou kouscích úplně stejné. =) Dost z vás mi psalo, kde je kupuji. Já měla to štěstí a narazila na ně na Vinted a tam je se selčnou vyměnila. Krom Vinted, se taky rozhodně podívejte na AliExpress, tam jsem si je pořizovala minulý rok.
Link na Vinted nažehlovačky HERE.



Jednodílné plavky z Forever 21 už taky znáte. Z nich jsem naprosto nadšená a nenosím je jen do bazénu..=D 649,-kč - bohužel ve slevě nebyly. Pokud si taky chcete pořídit hezké jednodílné plavky, tak Forever 21 v tomhle nemá konkureci. =)



Dvoudílné plavky jsem letos dokupovala do zásoby jen v základní černé barvě. frčí ted' jednoduché barvy a bezešvé materiály. To všechno naleznete na instagramovém profilu Mateo Moda. Info o veškerých cenách, taky tam. =)




Co jsem ted' hlavně potřebovala ? Nové sportovní vybavení na běhání a cvičení. V obchodech mě nic moc nezaujalo, ale minulý týden jsem narazila na tuhle sportovní soupravu NIKE. Opět, jak jinak, než na Vinted. Stála 1100,-kč, link na uživatelku HERE.


Tadáááááá !!!! Můj nejoblíbenější úlovek z celého dnešního haulu ! Kabelku, kterou jsem opět sehnala na mém milovaném Vinted ! Stála 699,-kč, link na uživatelku, která má ještě v prodeji další krásné kabelky HERE.

Tuhle béžovou krásku už znáte z mnoha outfitů. Je koupená v obchůdku na Národní třídě, který sídlí hned vedle prodejny Destroy. Stála 399,-kč.



Tuto zlatou kabelku s trendy širokým vzorovaným pásem, jsem taktéž sehnala v obchůdku na Národní třídě - 299,-kč.




Béžové a černé pantoflíčky na slaměné platformě jsem ulovila na botovo.cz.
Černé - 498,-kč Link HERE.
Béžové - 423,-kč a nyní 296,-kč ( to jsem prokaučovala... =D ) Link HERE.

Tyto úžasné třpytivé krásky taky znáte už z mnoha příspěvků. Taktéž jsem si je koupila ve slevách už před dovolenou v Bershce - 649,-kč. Link HERE.




Zrcadlové růžové brýle jsem si pořídila v Řecku - 10 Eur.

Hnědé kulaté zrcadlovky - h&m - nyní ve slevách v několika barvách pouze 70,-kč.

Nějaké nepotřebné kravinky do domácnosti jsem si taky musela pořídit, ale za tu cenu ? No nekup to!
Svítící plamen'ák - Pepco - 59,-kč
Svícen ve tvaru ananasu - Kik - 49,-kč.

Nové kousky, které se neobjevili v haulu, ale už jsou v postech na blogu :

Link na outfit HERE



Link na outfit HERE.


Link na outfit HERE.
Link na outfit HERE.

Link na outfit HERE.


Doufám, že vám dnešní haul opět k něčemu bude a taky něco v posledních slevách uklofnete !
Přeji krásný slunečný den. =)

Vaše...










You May Also Like

2 komentářů

  1. Wau tak to bol mega mega veľký haul! Páči sa mi dosť vecí a ulovila si pekné kúsky :) Ja mám niekedy obdobie, že by som si rada niečo kúpila a prídem do obchodov a nepáči sa mi vôbec nič a vznikne z toho až nechuť prezerať si veci a všetko zamietam :D a potom príde obdobie ako včera a kúpila som si hned 6 nových kúskov v zľave ako v ošiali :D A už som na mizine :D

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji děkuji.. =) No většinou, když si člověk chce něco pořídit, tak je neúspěšný a když se naopak obchodům snažím vyhýbat, tak nakoupím nejvíce... To je zákon schválnosti.. =D

      Vymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY