Pastel colors

by - 12:55:00

Krásnou středu všem ! Já mám dneska naprostý den blbec a nic se mi nedaří, tak doufám, že se mi podaří alespon´ dnešní outfit post =D !
Ráno jsem zapomněla doma peněženku, v práci na co šáhnu, to pokazim, polila jsem se studenou kávou (štěstí, že ne horkou) a nevím co a kam dřív... 
Včera jsem dorazila domu z práce až po deváté hodině a dnes to taky vypadá na dlouhý den. Každopádně i kvůli tomu dnes postuji outfit z předešlého týdne, kdy nebylo takové horko jako je nyní. Během tropického včerejška jsem bohužel nestihla vyfotit absolutně nic..  =( .Alespon´ vám tedy dodám inspiraci na chladnější dny, nebo na podzim. =) Poslední dobou jsem si moc oblíbila a často oblékám pastelové barvy a v těch se nese i celý dnešní outfit. =)










Bilý choker - h&m - 70,-kč nyní ve slevách !


Brýle - koupené v Řecku - 10 Eur.
Křivák - Bershka - 1299,-kč - Link HERE.
Bralet pod transparentním trikem - Tally Weijl - 129,-kč slevy !
Transparentní volánkové triko - PRIMARK - 13 Eur.
Kabelka - Vinted ( Terranova)  - 70,-kč - Link na uživatelku HERE.
Šedé džíny - ZARA - 799,-kč - Link HERE.
Tenisky - Humanic - 1099,-kč - Link HERE.

Co vy a pastelové barvy ? Já jsem si je oblíbila především díky Německé blogerce Lisa king of fashion , která má úžasný instagram a styl. Pokud mám někdy den blbec, jako třeba dnes a nevím co na sebe, často se od ní nechám inspirovat a tato blogerka mě poslední dobou moc baví. =)

Přeji vám krásnou slunečnou středu a hlavně úspěšnější než tu mou. =) !


Vaše...


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY