Rainy Outfit

by - 9:20:00

Tento týden byl od pondělka opravdu hrůza ! Spoustu týdnů za sebou jsem ted' měla na jedničku, takže to asi přijít hold muselo... V pondělí jsem strávila celé odpoledne v práci, v úterních tropech dokonce celý den a přijela jsem domů až za tmy a středa byla velmi podobná.... Nemyslete si, že nekonečno hodin sedím v práci na jednom místě, poslední dobou pendluji mezi více pracemi. Jezdím fotit na instagramy, pracuji na recepci a jsem v jednom kole.. Naštěstí o prázdninách nevedu taneční lekce, ale i tak se mi program každý den celkem dost zaplní. 

Denně jsem si tedy říkala : Vydrž, ve čtvrtek máš volné odpoledne a budeš se konečně opalovat u bazénu.... Přišel čtvrtek a přišel déšt', to je zkrátka zákon schválnosti, který všichni moc dobře známe.. No, co už......Stejně jsem si nenechala skazit náladu a aspon' jsem vám vyfotila rainy outfit, zaběhala si a zacvičila.. =) 
Každopádně ted' nás čeká slunečný víkend ( doufám ) a já se chystám na High Jump, na který se těším snad celý rok !! Takže vidíme se na instastory !! To bude zas ostuda... =D.....












Náušnice - h&m - 30,-kč ve slevách !
Trenchcoat - PRIMARK - 12 Eur.
Dlouhá košile -  PRIMARK - 16 Eur.
Kabelka - Vinted - 699,-kč Link na uživatelku HERE.
Mokasíny - Botovo - 498,-kč nyní k sehnání za 349,-kč !! Link HERE.


Tak ode dneška nás snad už déšt' do konce víkendu nepotká !

Užívejte ! =)

Vaše...







You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY