Vienna summer outfit

by - 9:37:00

Krásné sobotní ráno ! Dnes je to historicky poprvé, co postuji článek na blog v sobotu. Včera jsem se vracela z Vídně a cesta byla opravdu šílená, všude kolony, silný déšt' a opravy silnic....Nakonec jsme do Prahy dorazili až později odpoledne a rovnou jsme si zašli na film do kina, co taky jiného dělat v tom deštivém počasí že ? Každopádně se mi bohužel nepodařilo stihnout napsat a postnout článek jako obvykle už včera dopoledne, tak to napravuji dnes. =)
Ve Vídni jsme sice strávili pouze jednu noc, ale fotek mám klasicky jak za měsíc =D. Každopádně velký post z Vídně bude na blogu příští týden, jelikož úprava a výběr fotek bude na dlouho. Dnes jsem se vám rozhodla postnout první outfit z Vídně, který jsem oblékla na delší cestu a návštěvu Prateru - Zábavný park ve Vídni. =)

Moje požadavky na takový outfit byly : Pohodlný, vzdušný, ale samozřejmě taky šik.
Pruhované volné šaty stažené mašlí a oživené jedním spadlým ramenem byly jasná volba ! 
Tyto šaty jsem vám už jednou postovala v kombinaci s podpatky a róbustnějším kovaným opaskem a outfit měl hned úplně jiný nádech, ikdyž základ byl stále stejný. Miluju tyto kousky, které člověk může využít hned na několik způsobů. =) Link na Outfit HERE.
Tentokrát jsem do Vídně žádné podpatky nebrala a myslela jsem hlavně na pohodlnost, v tom případě vždy volím klasické oblíbené Converse. 

Celý outfit už jsem doladila pouze kabelkou, brýlemi a decentními až neviditelnými šperky.

Outfit jsme fotili po dlouhé horké cestě a lehké spršce na vodní atrakci v Prateru. Dvakrát fresh jsem teda nebyla.... V pozadí už se nacházel náš hotel, do kterého jsme se akorát celí uřícení chystali ubytovat a já ještě donutila Lukyho nafotit mi outfit. =D











Brýle - h&m - 70,- kč právě ve slevách !
Šaty - Vinted - 450,-kč Link na uživatelku HERE. 
Kabelka - dárek z ciziny - bohužel nemám bližší info...
Tenisky - Converse All Star - Foot Locker - 1590,- kč ve slevě.

Myslela jsem, že v tomhle pohodlném outfitu vydržím celý první den ve Vídni, ale bylo takové dusno, že jsem šaty měla propocené a pomačkané, takže hned v hotelu jsem se převlíkla do jiného outfitu. Vzala jsem si 4 různé outfity s tím, že využiju jen dva, ale pro případ nepřejícího počasí jsem chtěla mít více variant. Nikdy bych neřekla, že nakonec využiju všechny 4 a ještě se všechny tak skvěle hodily. =) Co dalšího jsem oblékla uvidíte v následujících postech příští týden na blogu. =)

Mějte krásný víkend ! =)

Vaše...



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY