Week in pictures vol. 48

by - 13:50:00



Vstávat, probrat, nastartovat, zacílit a cvičit !!! Po volném týdnu opět do práce a pomalu a jistě se mi prázdniny blíží ke konci. Minulý týden jsem si vzala ještě týden volna, až na pár schůzek, ale stále to považuji za volno, oproti normálu, kdy jsem od rána do večera v práci... Strašně ráda bych ještě někam vyrazila za teplem, ale chtělo by to něco pořádného, než jen last minute pobyt s All Inclusive, takže asi počkám a našetřím do zimy a vyrazím za nějakou exotikou... No snad !! =D
Minulý víkend jsem byla na High Jumpu, jak už víte z předchozího Week in pictures, no a z toho jsem se dostávala ještě celé pondělí a uterý, takže jsem si udělala takovou letní relaxační dovolenou na zahradě ( naštěstí k tomu vyšlo počasí )..... A co bylo dál ? Dozvíte se u následujícíh fotek.. =)


Když máš dovolenou,a le nikam se nechystáš cestovat, udělej si ji doma !
Pozdní snídaně u bazenu a relax na nafukovací zmrzlině, to je to, co moje tělo po propařeném víkendu na High Jumpu přesně potřebovalo !!

Bohužel jsem ten typ člověka, co se dlouho nevydrží válet doma a musím vymýšlet hned nějaké plány, zážitky, výlety atd.... Jde to snad v dnešní době bez peněz ? Mám takový pocit, že ani náhodou a raději nechci počítat kolik peněz jsem za tento týden volna utratila a kdybych šetřila, tak bych možná mohla znova válet šlupky u moře.. =D


Vapiano v Praze !!!! Kam jinam bych právě ted´ měla zajít na jídlo, než právě do nově otevřeného Vapiána v Quadriu !!! Jsem št´astná,že je tu opět něco nového a nemusím se na to vždy třást jen na cestě do Drážd´an. Kdo ještě nezkusil, rychle tam ! Výborné italské jídlo během chvilky uvařeno před vlastním zrakem s ingrediencemi, které máte nejraději. =)






Připadat si jako na dovolené v ráji pár km od Prahy s nejúžasnějším výhledem ? To je Hotel Karlštějn a jeho bazén a vířivka na kopci s výhledem na hrad. Naštěstí není potřeba být hotelovým hostem, aby se člověk do bazénu dostal. Cena za celodenní využití bazénu, vířivky a lehátek je 350,-, bohužel nelze koupit nic jiného, vždy tedy zaplatíte stejnou částku, ikdyby jste šli do bazénu jen na hodinku. Hotel má i kavárnu, takže není problém si seběhnout z bazénu pro kafíčko nebo dortík. =) My jsme byly s kamarádkou naprosto nadšené a návštěvu chceme určitě zopakovat. =)
Hlavně je to opravdu mega instafriendly místo.. =D Co myslíte ? =D

Ten den jsme ještě cestou zastavily na oběd ve Starém domě v Černošicích a obě jsme si daly špagety s houbami. Ty italská jídla se smetanou mě jednou zabijou, já bych to mohla jíst nepřetržitě... Achjoo.. =D

Říkala jsem, že mě čekalo i pár pracovních schůzek, takže tady jsou :
Poprvé jsem navštívila Pivotel v Dobřichovicích, kde jsem měla rychlou schůzku u dobré domácí limonády. Pivař rozhodně nejsem, takže na pivo tam nezavítám, ale jídelní lístek nevypadal vůbec špatně. =)

Klasické focení a schůzka ve Waf Waf ( něco nového se klube) , kde jsem při té příležitosti i výborně posnídala. =)

V neposlední řadě focení a výborná večeře v non stop pizzerii  Roma Uno. =)

Co jsem si vychutnávala minulý týden ze všeho nejvíce ? Dlouhý spánek a žádné vstávání a honění se do práce !
A k tomu také patří výborné snídaně, u kterých máte spoustu času na přípravu, následně si je naaranžovat, vyfotit a vychutnat. =D Tentokrát jsem se nechala inspirovat na instagramu receptem od Mariany Prachařové, která měla zase recept od Jonáše ( Johny Machette ). Lívance pouze z ovesných vloček, vajíček a banánů. O tyhle lívance jsem se pokoušela už několikrát a vždy neúspěšně, jelikož se mi banánové těsto stále připékalo. Tentokrát mi tyto lívance šly jako po másle !
Recept :  Rozmixovat 150g vloček s banánem a 3-4 vajíčkama. ( Smažila jsem klasicky na trošce másla ).
Lívance jsem dochutila ovocem, zakysanou smetanou, javorovým a borůvkovým syrupem. =)
Co je ted´ mou součástí každého rána ? Zelený čaj !

Kdo měl minulý týden narozeniny ? Můj přítel Lukáš.... Jaky jsem vymyslela dárek ? Dozvíte se pod fotkami =).


Poslední dobou přemýšlím nad dárkami úplně jinak než kdy dřív a trošku jsem zase posunula level o něco víš. Investovat do tenisek od Niku několik tisíc, když místo toho člověk může mít nezapomenutelné společné zážitky ? Tak jsem vyhledala hezký hotel s bohatou snídaní ve Vídni, jelikož tam ani jeden z nás nikdy nebyl a je to za rohem..
Lukášovi jsem darovala tento dárek v obálce přivázané na dvou srdíčkových baloncích večer před jeho narozeninami a druhý den ráno už jsme vyrazili do Vídně. =)
O celém našem výletu bude na post na blogu tuto středu. Fotek mám zase nespočet, takže si to zaslouží samostatný detailnější článek, než jen zmín´ku ve Week in pictures. =) 

No a když už jsme v té Vídni byli, tak bych to nebyla já, abych se při cestě domů aspon´ na skok nekoukla do PRIMARKU. Žádné óóóóóbr nákupy, jako jste ode mě z PRIMARKU zvyklí to nebyly, ale možná vám nafotím aspon´ takový mini haul. =)


No a narozeniny by nebly úplné, kdyby Luky nedostal ještě narozeninový dort. Den po příjezdu jsem se tedy dala do pečení klasického piškotového dortu s náplní ze šlehačky, zakysané smetany a se spoustou ovoce. =)

V sobotu jsme šli ještě Lukyho naroeniny zapít s nejbližšími kamarády.
Skočili jsme na zmrzku do Angeláta a musím vám prozradit opět novou hříšnou kombinaci, kterou jsem si musela dát !!! Bílá čokoláda s malinami a klasicky můj oblíbený kokos. =)

Večeře opět italská v Pizze Coloseum na Příkopech. =) Mám strašně ráda tu venkovní zahrádku a prostředí na tomto místě.

V neděli jsem byla fandit na fotbale a po hodně dlouhé době jsem si dala i klasickou fotbalovou klobásku... To k tomu zkrátka patří ne ? =D

V neděli jsem také poprvé navštívila MamaCoffee v Londýnské ulici. Původně jsem měla s kamarádkou namířeno úplně na jiné místo, ale všechny zahrádky byly obsazené a my jsme chtěly rozhodně posedět venku. =) MamaCoffé určitě doporučuji na výbornou kávu, na té si ale já zas tak moc nepotrpím....Pokud máte stejně jako já rádi různé sladké dortíky/dobrůtky, tak v Mamacoffee se určitě neuspokojíte. =)

Ode dneška už zase každý den pracuji a do konce prázdnin už budu mít volné jen víkendy, ale aspon´ stále užívám volných odpolední, protože od září už nebudu mít ani ty... Chci se ale snažit vymýšlet co nejvíce cestování alespon´ po Čechách a nebo blízkých sousedních zemích. =) Kdy jindy, když ne právě ted´ ?  =)


Krásný start do nového týdne všem !


Vaše...




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY