Week in pictures vol. 47

by - 11:54:00


 Krásný start do nového týdne všem . =)  Počasí nám stále přeje, já mám volno, sedím po výborné snídani u bazénu a píšu vám článek.
Už několikrát jsem zmińovala, že minulý týden jsem měla práce nad hlavu, ale o víkendu jsem pak vyrazila na High Jump. Každopádně mimo víkendové mega party jsem nic jiného krom práce nestíhala, proto dnes postuji převážně fotky, které jsem dělala na instagramy, které spravuji a právě fotky z High Jumpu.

Tak musím zmínit to, že mě chytly lehounké depky, protože jsou prázdniny za půlkou, já mam jako každý rok na přelomu července a srpna pár kg navíc a taky to ted' už rychle utečd a léto bude za námi. Nechci ale být pesimistická a budu se snažit tenhle utrápenej pohled změnit. Trošku bude potřeba si ted' stravu hlídat, abych nepřibrala ještě víc a snažit si užívat ještě konec prázdnin, jak nejvíc to půjde, ikdyž finance na to už tolik nejsou.. =D
Každopádně tento týden mám více volna než normálně, tak snad hezké počasí ještě vydrží a vymyslím nějaké plány na vyplnění volného času, který je pro mě občas opravdu vzácný.

 Hned v pondělí jsem musela začít něčím zdravím, tak jsem v Epiqu po dlouhé době měla výborné smoothie. =)
 Taky měli výborný red velvet cupcake, ale káva mluví za vše... =D Fotila jsem ho společně s cappuccinem jen na jejich instagram - @epiqcafe


 Také jsem byla fotit pro instagram Roma Uno na Vinohradech. Znáte tuhle NON STOP Pizzerii ? Myslím si, že to je jediná pizzerie, kam můžete přijít kdykoliv a dát si cokoliv. Mají otevřeno ve dne i v noci, to samé platí i pro jejich rozvoz !!! Takže vzpomen'te si třeba někdy, až půjdete z party a budete mít chutě na pizzu, steak, špagety nebo na nějaký italský dezert.. =D
Jídlo jsem u nich už také ochutnala a bylo vynikající a nikdy bych neřekla jak bude vynikající i cheesecake, který je na poslední fotce !!! V životě jsem nejedla lepší ! Takže určitě moc doporučuji. Od tohoto týdne se u nich dá konečně sedět i na zahrádce. =)


 Fotit jsem byla opět i pro WafWaf a řekla si, že tentokrát u nich nic nesním.... Jak myslíte, že to dopadlo ?.. Tomu se prostě nedá odolat !








Aaaaa konečně High Jump !!! Akce, na kterou se třeseme celý rok a pak ještě další tři po ni, protože máme strašné kocoviny ! Tuhle akci žádné léto nesmím vynechat a letos to bylo opět na jedničku. Tentokrát jsem docela pohrotila party fest'ákové outfity i líčení, ale bez toho bych to prostě nebyla já... =D Tak zase za rok a ted' musím na chvilku opravdu abstinovat, protože špatně mi je ještě ted'! =D


Přeju všem další vydařený prázdninový týden !

Vaše...


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY