Little more daring with fishnet stockings

by - 8:50:00

Krásný střed pracovního a školního týdne všem. Dnes postuji lehce odvážnější a extravagantní outfit, který jsem oblékla na opening John reed Fitness. Po dlouhé době jsem opět oblékla fishnet silonky a taky prošívaný černý bomber, který skoro vůbec nenosím. Za to overknee kozačky ted' oblékám skoro denně. Každopádně v nošení fishnet silonek jsem opatrná, protože bych taky moha působit spíš jako slečna co nabizí trošku odlišné služby, než jen jako blogerka. =D Když taky nemáte modelkovské dlouhé nohy, je lepší silonky spojit právě s overknee kozačkami a nebo je obléct pod roztrhané džíny, ze kterých budou hezky vykukovat. Červené šaty, nebo spíš oversize tričko jsem sladila právě s výšivky květin na bomberu. Celkový outfit je podle mě lehce odlišnější od mých mnoha outfitů, ale i tak jsem si v něm cítila dobře a svá. =)














Choker - AliExpress - 1 Dolar. Link HERE.
Oversize triko - PRIMARK - 5 Eur.
Bomber - f&f - 299,-kč ve slevě.
Kabelka - Vinted ( Lindex ) - 299.-kč.
Fishnet silonky - Vinted - 150,-kč. Fishnet silonky Vinted prodej link HERE.
Overknee kozačky - PRIMARK - 23Eur.


Další inspirace z mého šatníku je venku a já vám přeji krásný zbytek dne. =)
Ted' jdu nafotit haul z dnů Marianne, tak doufám, že se mi to podaří a v pátek bude na blogu.

Vaše....


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY