Dny Marianne - HAUL

by - 8:19:00



Krásný pátek přeji. =)
Vracím se k minulému víkendu, kdy probíhalo nákupní šílenství dnů Marianne. To bych nebyla já, kdybych se nějakých slev nezúčastnila, takže hned v pátek jsem vyrazila obejít obchodní centra. Nákupy jsem neplánovala nějak obzvláště velká, ale řekla jsem si, že když mi padne něco do oka, tak slevy využiji. Co jsem ale měla rozhodně naplánované, byl nákup dekorativní kosmetiky, kterou jsem se rozhodla nakoupit v Nyxu. 
Taky bych to nebyla já, kdybych z nějakého obchod'áku vyšla s prázdnou a tak jsem se rozhodla, že se s vámi o radost z nákupů podělím.

Tentokrát jsem si všechny fotky fotila sama na dálkové ovládání přes telefon, proto ho an tolika fotkách držím v ruce.. =D Nakonec se fotky celkem povedly a tak tuhle praktiku budu provádět častěji a aspon' se nestydím pořádně pózovat.. =D  Nějak sem nedokázala z fotek vždy vybrat jednu a tak jich postuji jako je u mě zvykem zase spoustu, ale fotky máte stejně nejradši než tyhle okecávačky v úvodu co ? .. =D 
Tak jdem na to ! 










Nejvíc jsem uspěla v h&m, kde jsem koupila triko, sukni a ještě podprsenky, které jsou na konci článku. =)
Tričko - 349,-kč Link HERE.
Sukně - 599,-kč ( Na webu jsem ji v prodeji ještě nenašla.)
Na celý nákup byla od Marianne sleva 20%. 



















Zastávku jsem si udělala i v Tally Weijl, kde jsem ale nevyužila slevových kartiček Marianne, jelikož vše co jsem vybrala už bylo ve slevě. Triko i mikina s nápisem REBEL si mě získali a já se vůbec nad ničím nerozhodavala a ještě za tu cenu ?! No posud'te sami. 
Triko - 149,-kč
Mikina - 249,-kč




h&m jsem ještě zaútočila na spodní prádlo, které taky bylo ve slevách. Set dvou podprsenek jsem koupila za 299,-kč. =)

Na konec moje velké a plánované nákupy v Nyxu.
Ceny v Nyxu jsou dost nízké a s jejich dekorativní kosmetikou jsem byla vždy moc spokojená a tak jsem se rozhodla si ted' udělat zásobu a koupit si i něco jiného než jen rtěnky. Slečna v Nyxu mi pečlivě vše vyzkoušela a vybrala, co by mi vyhovovalo. =) 
Celý nákup po Marianne slevě mě vyšel cca na 1300,-kč a ještě jsem dostala kosmetickou taštičku a malou rtěnku zdarma.



Opět všem přeji skvělý víkend a těším se opět v pondělí u Week in pictures. 



Vaše...








You May Also Like

1 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY