Week in pictures vol. 51 .. Aneb Food, drink, food, drink...

by - 12:07:00


Krásné první školní pondělí po prázdninách a pevné nervy všem školákům.. Popravdě ?  Já bych ted´ do školy rozhodně nechtěla.. =D Ale s novým školním rokem i mě začíná více práce a hlavně taneční lekce a kroužky po prázdninách, takže i mě se značně změní týdenní program a opět budu mít méně volného času, ale už je potřeba se opět dostat do formy a začít makat !! =D Každopádně minulý týden byl do pátku ještě celkem tropický a tak jsem se snažila si užívat poslední slunce a teplých večerů, dokud to jde. =)
Tento week in pictures je hlavně ve znamení jídla, protože v podstatě nic zajímavějšího se v minulém týdnu neudálo, ale bez jídla by to přeci nešlo a rád ho má snad úplně každý ! =D

Začátek týdne byl opravdu tropický a tak jsem pár volných hodin využila na poslední opalování a ted´ si asi opět rok počkáme. Ale každé roční období do sebe něco má, ikdyž na to stávání za tmy se opravdu netěším !!...





Uživali jsme si posledních večerů venku na zahradě a grilování, bude se mi po tom stýskat....Konec každovečerního popíjení Aperolku mi ale taky prospěje, je potřeba ty letní kg navíc shodit.. =D

Oblíbené šperky tohoto týdne - béžová, zlatá bílá.... Rychlé foto zachyceno v práci.. =D

Příjemné snídan´ové pracovní schůzky, ty já můžu ! Tentokrát v Mistral Café. =)


V Metropoli Zličín se otevřela nová pobočka Nail lounge, která je i na Chodove a Černém mostě, kde jsem zatím měla vždy úplně nejlepší zkušenost. Takže konečně mám něco poblíž domova. =) cena Shellacu s manikůrou je 450,-kč. Oblíbila jsem si světlé a né tolik výrazné barvy a nějak mi to tohle léto stále přetrvává. =)


Focení ve Wafu limitované edice shaku na první školní den, tak u toho jsem se málem roztekla....Krásné barvy, nádherný roztomilý shake, já být školákem, tak tam dnes běžím a prvních 50 příchozích dostane deníček s věnováním. =)

V epiqu zase měli tyto roztomilé cupcaky. =)
Cupcakum jsem sice odolala, ale Frappé jsem si musela dát jako každý týden. =) Holky mi opět svými malůvky zlepšily pracovní den...=D =)


S kamarádkou jsme vyzkoušely nově otevřenou kavárnu a bistro - Spižírna. Byl to ideální plán, jak strávit deštivé páteční odpoledne...


Náhodou jsem šla do Marks and Spencera a narazila na jejich novinku !! Tyto extrémně roztomilé plněné koblihy, které stojí za hřích a musela jsem vám je hned vyfotit !! =D

Když jsem v sobotu po dlouhé době šla do Starbucksu na Anděl na moje oblíbené Frappuccino, milá baristka mi udělala radost a dala mi ho na účet podniku, prý, že mě sleduje !!! =) Tak ještě jednou mockrát děkuji úžasné baristce ze Starbucks Anděl, hned jsem měla lepší den !

Moje blogerská kámoška - MY FASHION CONNECTION, se kterou jsme byly fotit outfity mi ukázala nové italské bistro, které jsem do ted´ nevyzkoušela - Pasta Krusta, která funguje na stejném principu jako Vapiáno a moc mi tam chutnalo. =) Doporučuji !

Poprvé jsem vyzkoušela předdělané kynuté lívance z Marks and Spencera a za mě musím nyní po dlouhé době říct NE ! Stokrát raději si udělám svoje těsto, tohle není ono. Mají se zahřát v toustovači, do kterého se ani svou šířkou nevejdou, takže mi tam uvízly a chut´ově taky nic moc...

Takže druhý den jsme si s mamkou spravily chut´ výbornými banánovými lívanci z ovesných vloček, na které už jsem vám psala recept v předchozím Week in pictures...Link HERE.

U jídla samozřejmě zůstáváme, jelikož včera byl na Ladronce Piknik Food Festival, na který jsem se chtěla alespon´ na skok podívat. =)

Na zmrzlinu Creme de la Creme asi nemá absolutně nic, škoda jen, že ty nejlepší příchutě byly už totálně vyprodané..







Nejkrásnější a nejsladší stánek na celém festivalu, kde jsme si s kamarádkou daly bazalkový cheescake, který absolutně neměl chybu a rozhodně to byl nejelepší číský dort, který jsem kdy jedla.. =D =D =D Nebo Chesekake ?



Guacamole s nachos z avokádového stánku také neměly chybu.


Tak snad to počasí ještě chvilku vydrží slunečné. =)

Přeji všem školákům pevné nervy a at´ vám znovu ten školní rok rychle uteče..=)


Vaše....



You May Also Like

3 komentářů

  1. Jůů všechny dobroty vypadají božsky :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné fotky plné jedla, lahôdok, dobrôtok mnam :) a popravde ani ja by som už nechcela ist znovu do skoly, som rada, ze je to uz za mnoua :D

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY