ONE YEAR OF MY BLOG

by - 9:23:00


Dnes je to přesně jeden rok od založení mého blogu !!!
Uteklo to jako voda a já se rozhodla vám do toho příspěvku poděkovat a sepsat takový souhrn k prvnímu roku blogování. =)
Když jsem si před rokem blog zakládala, tak jsem neměla žádný profi fot´ák, ani počítač. Jediné s čím jsem začínala byl Iphone 6 a jak vidíte, šlo to. Když člověk do něčeho chce jít, tak jde se vším všudy, i přes všechny možné překážky. Blogovat rozhodně můžete začít i bez dokonalého příslušenství, vše má svůj čas a každý nějak začínal. Musím říct, že když se zpětně podívám na svůj první příspěvek na blogu a pak na ty poslední, je to opravdu rozdíl, ale stále jsem na začátku a stále je na čem se zdokonalovat. Pravdou je, že od doby, co jsem začala blogovat už s dobrým fot´ákem od Olympusu, followers značně přibyli a taky jsem díky tomu našla novou práci, která je pro mě zábavou ( správa socialních sití ruzným firmám/podnikům). Tady musím podotknout, že už by to jen s Iphonem nešlo, ale vše má svůj čas a vše nemůže být hned...

S 1. Zářím 2016 začalo moje blogování, ale taky rok, kdy jsem zatím měla nejvíce práce a v týdnu jsem trávila čas na recepci a pak do večera na tanečních sálech a nebo v bazénu na Aqua Aerobicu a byla to opravdu fuška. Na přelomu roku se začali klubat instagramové spolupráce s firmami a já už opravdu nevěděla kam dřív, nálada se mi střídala, na jednu stranu jsem byla neskutečně happy, že se klube něco nového a já si pomaloučku plním svůj pracovní sen, ale taky jsem měla dny, kdy jsem se cítila na pokraji svých sil......V blogování jsem, ale nikdy nepolevila a vždy dodržovala 3 posty týdně, ikdyž jsem neměla moc prostoru vše nafotit dokonale, na dobrých místech a s trpělivým fotografem, kterého by to neobtěžovalo.. =D ... Na tom se pak vše odráží, takže v novém školním roce, bych chtěla mít pro blogování více času a vše vylepšit..

Kvůli blogu (ale nejen z důvodu blogování ) jsem taky chtěla začít více cestovat, měla jsem potřebu více nakupovat a více utrácet za dobře vypadající jídlo.. =D Ano, zní to divně, ale je to tak a mě to prostě baví a dělá mi to radost. Vždy je potřeba si ale uvědomovat, co je přespříliš a co je na místě. Přeci kvůli tomu, abych vám mohla nafotit skvělý haul a napsat rady na nákupy, nevykoupím celý obchod´ák a pak budu měsíc bez peněz.. =D

Za účelem lepšího blogování jsem taky navštívila minulý rok workshop módního blogování ve Škole stylu. Musím říct, že mi tento workshop rozhodně v blogování dost pomohl a otevřel oči a taky jsem si díky tomu uvědomila, že instagram a jiné sociální sítě jsou v několika směrech i dost velká faleš a fake, takže tomu člověk nesmí propadnout až moc hluboko... Proto chci být pro svoje čtenáře co nejvíc reálná, co se týče fotek, ale i nákupů, cestování atd... Zkrátka tak, aby si čtenáři mohli dovolit to samé, nebo alespon´ podobné a né obdivovat blogerku, která denně utratí, co normální člověk za měsíc.. =D Ikdyž nebudu kecat, protože by se mi to líbilo žeo....A všem blogerkám, které takhle žijí to jen přeji a taky samozřejmě lehce závidím, ale pro většinu lidí je to prostě nereálné... Proto píšu o levné a dostupné módě, levném cestování, doporučuji dostupné věci, co se týče kosmetiky, jakékoliv péče a nebo ikdyž se jedná o jídlo, které mám opravdu ráda ( to jste si nemohli nevšimnout.. =D )...

Doufám, že vás tedy směr, jakým jdu baví a nadále bavit bude. Ikdyž zatím nemám nějak obrovská čísla čtenářů a followers na instagramu, tak jsem strašně moc ráda, že vás věrné mám, protože bez vás by to nešlo a pro mě to i poměrně velká čísla jsou !!!
Taky moc děkuji všem firmám, nebo lidem za oslovení za můj první rok blogování, opravdu bych nečekala, že se mi někdo takhle v začátcích ozve a vždy mě to nesmírně potěšilo a pokaždé jsem měla dobrý pocit z toho co dělám a taky jsem na to právě od vás dostala kladnou odpověd´. Krom všech spoluprací si nesmírně vážím všech krásných zpráv, co mi od některých z vás přišlo, protože ty mě vždy nakopnou kupředu a dodají spoustu energie. V neposlední řadě musím zmínit mojí rodinu a kamarády a poděkovat jim, že se mnou trpí všechno možné focení a musí jíst jídlo studené.. =D

Jsem ráda, že jsem se našla v něčem dalším krom tance a že blogování už zkrátka patří k mému každodennímu životu. =)
Budu se snažit se kvůli sobě i vám každý den zlepšovat a doufám, že vás to se mnou bude bavit !



Ráda bych začala psát posty na blog na nová témata, ale nějak nemám nápady. Je něco, co by vás třeba zajímalo nebo bavilo ? Budu ráda, když mi napíšete a klidně něco nového navrhnete ! Předem děkuji !!!


Užijte si víkend. =)

Vaše...



You May Also Like

2 komentářů

  1. Gratuluji k tvým úspěchům :) Jinak si myslím, že 3 příspěvky za týden nejsou vůbec málo pokud k tomu mám ještě práci, já jsem vždycky ráda za 6 příspěvků za měsíc :D

    www.terripeterk.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No snažím se to dodržovat, někdy je to stresující a posty nejsou úplně podle mých představ. Ted´je otázka, jestli je lepší snížit počet postů týdně, ale dělat je kvalitněji.. že ? =D Každopádně děkuji =)

      Vymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY