Week in pictures vol. 52

by - 11:34:00

Krásní pondělní ráno, dnes mi začíná po dlouhé době opravdu skvěle ! =)
Dnes mi startuje můj nový pracovní plán a já už se pomalu, ale jistě vzdávám prace nebo spíš brigády na recepci u zubaře.. Snažím si krouček po kroučku plnit svůj životní sen a dělat v životě, to co mě baví a hlavně nežít ve stereotypu...O tom vám ale povím více, až se v tom všem více zaběhnu a doufám, že vše co plánuji klapne.
Ted' ale zpět k minulému týdnu, opět jsem si všimla toho, že zase budu převážně psát o jídle a tak přemýšlím, že Week in pictures vyměním za Food in pictures.. =D..Každopádně se v minulém týdnu událo pár změn, ale určitě se nechci rozepisovat o všem, protože přece jenom každý musí mít své soukromí. Byl to náročný týden, který jsem si zlepšila dobrým jídlem a ode dneška si chci dát už konečně nějaký detox, protože léto se na mém těle opravdu poznamenalo jako každý rok a zimní džíny praskají ve švech.. =D









Hned v pondělí po práci jsem měla sraz po dlouhatánské době s Andy coconut  a šli jsme vyzkoušet nově otevřené bistro v Palladiu - Pizza Hut . Místo, kde si sestavíte svou vlastní pizzu, podle toho, jaké ingredience máte nejraději. Já moc pizzu nejím a když si ji jednou za čas dám, tak vždycky nechám všechny okraje.. =D Jako mála.... No ale v Pizze Hut mají okraje plněné sýrem, který se táhne a je to vážně pecka !!!! Takže za mě super, ale pizza za tu cenu mohla být tedy větší no....

Naše další zastávka vedla do Café Café na sladký zákusek a kávu. =) Tady se asi nemusím dále vypisovat, dortíky v Café Café nemají chybu !


Po prázdninách, kdy bylo Studio Floren kvůli údržbám v ulici zavřené, se opět vrátilo do provozu a to znamená, že i jeho denní provoz instagramu a FB, který mám na starost. v obchůdku je spoustu nového krásného zboží, kterým se postupně instagram začne plnit. =)


S Tomášem Weisem jsem byla na pozdním obědě v non stop pizzerii Roma Uno. Pokud budete mít příště po párty hlad, víte, kam máte zavítat.... Protože tady vám naservírují cokoliv klidně i ve 4 v noci. Tentokrát jsem si dali zkoušku přes den a příště tam skočíme po a nebo během párty na posilněnou.. =D
Poslední konkurz do Fantasy Dance Company pod mým vedením a od tohoto čtvrtka už nám začínají taneční lekce... =) Jejich instagram taky začnu spravovat já, takže pokud vás zajímá tanec, sledujte nás. Nasadím tomu trošku lepší podobu a taky bude instagram aktivnější. =)

Na skok v romantickém Penzionu v polích. Božský dezert - mini pavlova. Tady nemá nikdy nic chybu a tak jsem si uvědomila, že tohle místo jsem mohla také zmínit v předešlém postu o randíčkách. Romantický penzion a restaurace v Čičovicích je umístěn v klidné vesničce, romantika jako blázen, klid a příroda, takže pokud chcete na skok z města, tohle je naprosto ideání místo. =)
Jídlo tady nemá chybu, převládá tu česká poctivá kuchyně a na ničem se tady nešetří a prostory jsou taky uchvatné ! Rozhodně všem doporučuji a pokud nevíte, kde uspořádat svoji svatbu, tak tohle je místo přesně pro ni !


Outfity v minulém týdnu se stále skládali ze světlých pastelových barev, jsem na ně poslední dobou uchylná a stále bych nosila růžovou a šedou... tyhle kombince naprosto zbožńuji.


Během víkendu jsem vám nafotila dva outfity. Jeden ještě v džínové sukni, protože v sobotu počasí opravdu přálo, ale druhý už je v dlouhém svetru, protože v neděli zase přišel déšt' a ochladilo se...Rozhodně se oba už dají zařadit do podzimové inspirace, tak vám je tento týden postnu na blog.

Radotín opět žil přes víkend Lacrossem a tak jsme byli s rodičema fandit bráchovi a museli jsme si to v té zimě trošku zpříjemnit, alespon' jednou sklenkou Aperolu.. =D



Pražské Výstaviště se zase rozvonělo burgrami a spoustou dalších pochoutek...BurgerFest 2017 ! To jsem si nemohla nechat ujít, ikdyž zrovna moc na burgry nejsem, chtěla jsem nějaký nový zase ochutnat a jasně, že vyhrál růžový burgr z restaurace Legenda a opravdu za tu nekonečnou frontu stál. =)


Na co jsem se ale na Burger Festu těšila nejvíc byly cronuty z  Oh deer bakery. Žádný donuty v Praze a že jich každým dnem přibývá stále víc a víc, nemají na cronuty a pokud jste je ještě nezkusili, tak vám to přikazuji !!!! To je proste povinnost..=D

co bylo pro mě velkou novinkou o které jsem vůbec nevěděla, byly icecream sendviče. Kopeček zmrzliny ve dvou cookieskách s topingem z  Parlor Café. To je zase sladký výmysl, když to takhle půjde dál, tak prostě nikdy nemůžu zhubnout !!!


V neděli jsme si užily s mamkou s kamarádkou pozdní velkou snídani. Lívance z ovesných vloček a banánu jsem si naprosto oblíbila a aspon' mám lepší pocit, že nejím klasické kynuté lívance.. =D

Přeji vám skvělý start do nového týdne, snad bude pro každého z nás alespon' nějakou maličkostí úspěšný. =)

Vaše...




You May Also Like

1 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY