Autumn in Český Krumlov

by - 8:52:00



 Zdravím u dalšího travel postu a tentokrát více soukromějšího. Kolikrát si říkám, že vám na sebe povím opravdu skoro všechno a žádné sourkomí si nenechám, tak dnes tomu bude trošku jinak. Mám k tomu i jasný důvod - výlet do Českého Krumlova jsem nezařizovala já, takže nemám podrobnější info kolem ubytování atd.. Celkový výlet byl i dost spontální a já ani dopředu nevěděla, že vám z něj udělám celý samostatný článek na blogu. V pondělí jsem se ale u Week in pictures rozhodla, že nezahltím celý jeden WIP post a tak vám fotky z Krumlova postnu odděleně dnes. Jako je u mě zvykem, tak fotek mám zase mraky, ale bylo by jich i více, kdybych si celý výlet i dnešní post naplánovala dopředu.

Dnešní travel post bych spíš tedy nazvala takovou fotogalerií, bez větších popisků, recenzí a odkazů, protože tím, že jsem výlet nezařizovala, tak je stejně ani nemám..
Musím vám ale říct, že někdy je to opravdu příjemné, když člověk nemusí vše zařizovat sám..=D

Co si budem ? V Českém Krumlově byl snad každý z nás a každý a rozhodně KAŽDÁ si to tam zamilovala. Nádherné romantické městečko s úzkými uličkami,  pohádkovými výhledy, kulturou, rozsáhlými zámeckými zahradami a s legendárním otočným divadlem. Já byla v Krumlově hned několikrát a prochodila jsem ho křížem krážem a samozřejmě jsem byla i na představení v otočném divadle, což byl velký zážitek. Minulý víkend jsem tomu ale nechala volný průběh a absolutně jsem neplánovala, kam půjdu, co chci vidět a nebo stihnout.. Proč se stresovat ? Jen jsem si užívala tu přítomnost, na tak krásném místě. =)

 Z Prahy do Krumlova nás dělí celkem dlouhá cesta a já vyrážela brzo ráno s kocovinou a jak znáte u všech mých ranních výletů, začínám prasáckou snídaní v mekáči.. =D Tentokrát jsem byla zklamaná, protože po mé cestě nebyl ani jeden jediný mekáč, pouze v protisměru.. No jo, aspon' jsem ušetřila kalorie... =D

 První nádech v Krumlově, netřeba slov, vždy je to tu překrásné !






 Člověk neví, kam se v Krumlově dívat dřív..



...Pak potkáte zámecký průvod a už si kompletně připadáte jako v pohádce...

Aby mě nezlákala jediná Crapérie v Krumlově, to by bylo něco špatně, protože tam jsou na každém rohu, společně s tradičními milovanými trdelníky, hned na několik způsobů !

Krom klasických obchůdků se suvenýry, roztomilostmi a květinami už jsou v Krumlově i obchody s luxusní světoznámou módou ( bohužel jsem nefotila ). Rozhodně ale narazíte na Swarowského, Michaela Korse a spoustu dalšího..=)




 Psala jsem, že jsem nic neplánovala, ale co si nikdy v Krumlově neodpustím je vysoká věž s výhledem na celé město !




 Výhledy z krumlovské věže jsou naprosto dokonalé, jen to postrkování se spoustou  turistů je celkem dost otravné...

 Krom dokonalých výhledů z věže, narazíte na spoustu výklenků v zámeckých průchodech s dalšími skvostnými výhledy !

 Večer bez Aperolu ani ránu, to platilo i tentokrát v Českém Krumlově.


Obrovské marinované žebírka, takové jídla já moc nejím, ale v tomhle prostředí si o to tělo a mysl vyloženě říká a tak jsem po večeři málem praskla ! =D Ale stálo to za to !
Večeře u řeky s výhledem na zámek je v Krumlově povinnost ! Rozhodně to není levná záležitost, ale pokud už je člověk v Krumlově přes noc, tak do takové jedné večeře je potřeba zainvestovat a užít si romantiku na plné doušky ! Já tohle miluju !


Myslím, že rozplývat se nad večerním Krumlovem není potřeba, protože každý si to dovede představit sám.... Nádhera !


S plným pupkem, utahanýma nohama a bolejícíma očima z té přecházející krásy jsem vytuhla z minuty na minutu...


Ve finále mohu jen říct - víc takových víkendů. Do Krumlova se bude vždy a znovu vrcet s nadšením a moc ráda !

Krásný den všem. =)


Vaše...



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY