Week in pictures vol. 58

by - 12:11:00

Krásné podzimní pondělní ráno. =) Minulý týden byl naprosto skvělý, každý den bylo naprosto ukázkově, na to, že už je podzim. Neděle už byla horší, ale neděle je od slova nedělat a tak se takový počasí na proležení v posteli a večer v kině vyloženě hodil.
Poslední dobou mám sice více času, ale hodně cestuji po Praze a musím říct, že je to celkem stresující a ještě jsem se v tom pořádně nenaučila chodit. Doufám, že si to časem sedne a já budu vědět co a jak. Za prvé, člověk stráví neuvěřitelně moc času v kolonách, když dorazí z bodu A do bodu B, tak ještě většinou stráví neuvěřitelně času ve frontě na automat na parkování a pak už nestíhá absolutně nic.... No... Hodněkrát jsem se v Praze tento týden rozčílila a raději nechci počítat, kolik peněz jsem utratila za benzín, parkování nebo následující antistresové kávičky a dortíy..... Takže byla potřeba si to o víkendu zpříjemnit výletem někam dál. =)
Tak a tady je celý souhrn :




Hned začátek týdne jsem si osladila Leli' s Cupcakes a musela jsem vám nafotit i kousky interiéru, protože je naprosto boží !!! Upřímně samotný cupcake nebyl žádná hitparáda, ale myslím si, že jen protože už byl v prodeji třeba druhý den. Nebyl tak vláčný a poleva byla úplně zatvrdlá tak snad někdy příště budu mít štěstí na nějaký více čerstvý. =)



Začátek týdne byl teplý skoro jako v létě a tak jsem musela udělat v úterý vyjímku a místo MTV lekce v Dance Academy Prague jsem zašla na sluncem osvícenou odpolední Náplavu, asi poslední v tomto roce. Rozhodně jsem ale nemohla litovat, byl totiž překrásný den a toho člověk musí využít.

Nákupní šílenství a slevy v Iam na dopln'ky. A minulý týden jsem vám nafotila první podzimní haul.

Jedno přežírací randíčko po roce v Ambiente pizza Nuova taky proběhlo. Taky občas rádi zajdete na neomezenou konzumaci do Italského nebo Brazilského Ambiente ? Myslím si, že jako oslava nějaké události je ideální oslavit takovou delikátní přežíračkou, ale denně na obědy určitě ne.. =D



Jedno dopoledne strávené photoshootingem pro Waf Waf s mojí kamardkou jako modelkou a já si samozřejmě musela taky alespon' dvě fotky udělat pro sebe. Již brzy se otevře nová pobočka Waf Waf !
Podzimní vínový matný shellac. Konečně jsem šla do nějaké tmavé barvičky a z té matné jsem nadšená. Opět Nail Lounge Metropole Zličín.

Rychlou zastávku jsem si udělala i v mém milovaném Epiq Café, kde jsem dříve byla z důvodu blízkého pracoviště pečená vařená. Momentálně se tu vždy ráda zastavím, když mám cestu kolem. =)




Z mého pohledu nečekaná aktivita tohoto týdne - řasy. Dvakrát v minulosti jsem tohle dopustila a dvakrát jsem si nadávala. Před nedávnem mě oslovila kamarádka, jestli bych nechtěla vyzkoušet řasy u ní, má spoustu spokojených zákaznic, tak jsem si řekla, že to tedy zkusím. Rovnou jsem ji ale seznámila s tím, že když nebudu spokojená, tak mi je ihned sundá.. =D
Mám řasy dělané způsobem řasa na řasu a chtěla jsem ty nejkratší možné a i v menším množství, než se dává, protože opravdu nesnáším ty chodějící slečny po praze se smetáčkami... Myslím, že Bára splnila moje očekávání a já jsem poprvé v životě s řasami spokojená a navíc jsou vážně precizně udělané a neslepené. Pokud byste měli zájem taky k Barče zajít, tak se ji ozvěte na instagramu. - Link HERE.
Fotit jsem byla i v bezkonkurenčním Studiu Floren a tuhle krásku jsem sem musela dát !!! Naprostá nádhera.

Další krásné místo a obchod, který jsem díky focení v minulém týdnu navštítivila je Tretter's home design v Dlouhé ulici.

Pátek = Párty, tento úkol jsme splnili na oslavě mého kamaráda a opět to stálo za to...=D


Vyzkoušet jsem chtěla i nové kino v OC Chodov. Obrovské kinosály, novinky a celková inovace - bomba. Ale spíš než o nové kino mi šlo o nový český film - Bajkeři, kde hraje moje kamarádka. Film je skvělej a všem moc doporučuji. =)


Sobotu i neděli jsem strávila v romantickém Českém Krumlově, kde to zkrátka miluje snad úplně každý. Chtěla jsem vám sem dnes postnout všechny fotky, ale byl by ten week in pictures až moc přehlcený a tak jsem se rozhodla, že pro Krumlov udělam samostatný fotopost ve středu. =) Máte se aspon' na co těšit. =)


Přeji vám krásný start do nového týdne, snad bude lepší než ten můj dnešní ( viz instastories =D ).

Vaše...


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY