Big doors, small girl and autumn outfit

by - 21:47:00

Krásný pátek a konec pracovního týdne konečně !!! A já bych skoro zapomněla, že jsem vám zapomněla postnout outfit z výletu na Hlubokou a tak posílám trošku sluníčka do dnešního zamračeného dne... Že miluji overknee kozačky už moc dobře víte a mým dalším oblíbeným kouskem ve skříni je lace up sukýnka z h&m . Největším hitem ted' jsou přesně tyto sukýkny, ale v lesklém latexu a takovou ještě nemám....Řekla jsem si, že si ji pořídím, až zhubnu aspon 3kg, jinak do toho svůj zadek strkat nebudu.. =D Držte mi palce, protože tu sukni bych fakt chtěla a třeba i v červené !!! Co vy a latexové šílenství ? Taky jste opět propadli trendu a nebo se mu bráníte ? U mě je to otázka času, kdy už vážně ani bez úbytku kg neodolám.... Pro dnešek tedy pouze můj zadek v semiši a uvidíme, co to bude příště.. =D




















Brýle - ALDO - 399,-kč
Křivák - Bershka - 1299,-kč. Link HERE.
Tričko - h&m - 349,-kč. Link HERE.
Sukně - h&m - 599,-kč. Link HERE.
Kabelka - Vinted ( Terranova ) - 70,-kč. Link na uživatelku HERE.
Kozačky - PRIMARK - 23 Eur.


Přeji všem překrásný víkend a těším se v pondělí u Week in pictures. =)


Vaše....





You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY