Last time in skirt this year ?

by - 8:24:00



 Mám takové tušení, že toto už je poslední sukýnkový outfit v tomto roce, tak si užijte poslední záchvěvy léta se mnou. =)
Outfit jsem fotila tento víkend a nebudu kecat, že mi v něm bylo teploučko, to zas ne. Ale občas pro krásu trošku zatrpím.. =D To prostě k ženskosti občas patří cítit se nekomfortně v podpatcích nebo mrznout v sukni či šatech, máte to snad jinak ? Myslím, že takový blázen nebudu jen já a za kočičku chcete být občas každá a na ostatní věci, jakože nam nastydnou ledviny, jak říkají babičky a podobně, jdou prostě stranou. Samozřejmě všeho s mírou žeo !!! =D
Každopádně tip sukní, jako mám v dnešním outfitu na mě uvidíe asi úplně popré. Vždy se mi tyto sukně líbily, ale nikdy to nebyl úplně můj styl a neodhodlala jsem se takovou sukni si pořídit. Každopádně tento víkend na  Jarmarku Ona Dnes jsem si tuto sukni od kamarádky koupila a hned druhý den jsem ji oblékla, tak jsem zvědavá, jak se vám bude celkový outfit líbit. =)














Brýle - h&m - 30,- kč v posledních slevách.
Křivák - Second Hand - ( h&m ) - 80,-kč.
Tričko - PRIMARK - 8 Eur.
Kabelka - Vinted - 499,-kč Link na uživatelku HERE.
Sukně -  Jarmark Ona Dnes ( Sinsay ) - 80,-kč.
Converse All Star - Foot Locker - 1490,-kč ve slevě.

Krásný střed pracovního týdne všem a at' vám to do víkendu rychle uteče. =)


Vaše.....



You May Also Like

1 komentářů

  1. No mne sa outfit páči a aj celkovo ako si to zladila do čierno-biela! Aj takýto typ sukní ti pristane, takže fajn, že si si ju kúpila, akurát možno ja by som ju zladila s inými topánkami, ale to je dnes už úplne jedno, lebo dnes sa nosí fakt všetko :))) No a ja som sa naopak rozhodla, že sukne chcem v zime nosiť viac..teda minimalne aspon v jeseni, ved existuju teple, hrube pancusky a ešte mam krásne cizmy nad kolena, ktoré som nosila minuly rok a presne sa k sukniam hodia ♥

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY