Love and Story Diary - Fashionista

by - 8:59:00

Krásnou středu, dnešní post jsem chtěla věnovat novým Love and Story diářům. Snad nikdy jsem nenarazila na lépe spracovaný diář a že je opravdu o čem psát a co fotit, zaslouží si tyto diáře celý příspěvek na blogu. =)
Já jsem dlouhou dobu diář vůbec nepoužívala, ale nyní ze změnou práce se bez něj ted' rozhodně neobejdu. Nedávno jsem objevila nové české diáře a jeden z nich byl dělaný jak na míru pro mě. Rozhodla jsem se vám detailněji nafotit obsah diáře, protože je to prostě dokonalost a já tohle rozhodně ocením a stoprocentně využiji.





Celkový vzhled i design diáře je prostě nádherný. Vzhled narůžovělého mramoru je něco pro mě a neplánovaně už mi diář ladí s obalem na mobil. =)

 Celý diář doprovází krásné texty, rčení a slogany, které souvisejí s módou. Zkrátka vše, co každý fashionista ocení. =)

 Hned na druhé stránce máte vypsané všechny termíný Fashion weeku v různých městech. =)

 Pokud chodíte ještě do školy, tak se vám bude hodit i tabulka s rozvrhem hned v prvních stránkách diáře.... Jak říkám, najdete tu zkrátka vše co potřebujete !!!

 Samozřejmě všichni fashionisti nakupují kde se dá, ale občas máte určitě taky problém ve velikostech. Všude je značí trošku jinak a tak vás rozhodně potěší i tato přehledná tabulka s velikostmi oblečení.



 Pokud máte problémy na něco našetřit, at' už jsou to vysněné boty a nebo dovolená.... V diáři máte skvěle vykreslené obrázky, které můžete postupně vybarvovat a s jejich pomocí se vám třeba konečně podaří na něco dražšího ušetřit. =)



 Každý měsíc máte nejprve vypsaný na dvojstránce přehledně ve čtverečcích, kam si můžete dělat poznámk podle toho jak uvážíte a nebo se jen v měsící lépe orientovat a nelistovat u toho.


Na každý měsíc si také můžete vypsat nějaký měsíční cíl, co chcete dokázat nebo splnit. Znáte to, jakmile je to černé na bílém, už se do toho jde s větší vervou. =)

 Pak už následují odděleně rozepsané dny na nsledujících stránkách.

 Ke každému měsíci taky máte dvě stránky na měsíční příjmy a výdaje, což je podle mě naprosto skvělé. Konečně si ve všech financích budete moc udělat pořádek na jednom místě a třeba pak nebudete tolik utrácet za blbosti, jak je u nás fashionistů známo že ? =D

Na konci každého měsíce naleznete také okýnku, kam si můžete zapsat největší úspěch vašeho měsíce. =) Myslím, že tento diář bude i skvělý na ukládání vzpomínek.




Pokud však nejste úplně fashionista, je tu pro vás druhý tip Love and Story diáře a to  je diář s názvem Traveler. Bohužel ho doma nemám, takže jsem vám nemohla udělat podrobnější fotky, ale na stránkách Love and Story diářů se rozhodně dozvíte více. =)





Sluší nám to spolu ne ? Je to prostě miláček !! Už se těším až s ním začnu nový rok 2018, nikdy dřív by mě nenapadlo to tvrdit, ale myslím, že díky těmto diářům se člověk dokáže drát dopředu ještě s větší vervou a nadšením a plnit si svoje sny rychleji. =)

A ani úplně poslední stránka diáře nemá chybu a já už jsem zvědavá, jaké diáře budou na rok 2019... =)


Cena diářů je 399,-kč.

Tak co, už si jdeš taky jeden diář pořídit ?

Nedávno u mě na instagramu proběhla soutěž o slevové kupóny právě na tyto diáře. Bude se snažit vyjednat co nejdřív další soutěž spjatou s těmito diáři, protože věřím, že nejsem jediná, která se naprosto zamilovala...

Krásnou středu všem. =)


Vaše...




You May Also Like

2 komentářů

  1. Krásny diár, už som si ho chcela objednať, ale do irska stoji postovne tolko co cely diar, takže by ma to vyslo dost na jeden diar.. skodaaaaa, je krásny :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá božsky. I kdybych do něj nepsala tak kvůli tomu obalu by mi snad i jen ležel na stole :3

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY