Naked but dressed

by - 8:05:00

Krásný pátek všem !! Nějak jsem to dopředu zabalila, že už nebude počasí na lehké outfity v sukni a bez svetru... No a samozřejmě jsem ráda, že tomu tak neni ! Tuto středu jsem vyrazila omrknout nové Centrum Chodov, udělalo se hezky a tak jsem toho využila a vyrazila v sít'ovaném průsvitném triku a šněrovací sukni. Proto má dnešní outfitový post tak zajímavý název =D... Každopádně ani tentokrát jsem se nevyvarovala zvláštním pohledům kolemjdoucích.... Je teda pravda, že tento outfit se hodí spíše na nějakou večerní párty, ale myslím, že v dnešní době je takové oblékání už celkem běžné.. Ale možná si to myslí jen  ta malá menšina  fashionistů v celé ČR =D..Vysoké kozačky zkrátka miluji , připadám si v nich sexy, žensky a podle mě lichotí opravdu každé postavě. Já si teda musím udělat nějakou širší zásobu over knee kozaček na zimu a pořídit si i nějaké na podpatku.
Museli jste si taky určitě všimnout, že letos jsou i sukně opravdu v kurzu a jak jinak je v zimě nosit, než v kombinaci over knee kozaček.  Takže i zásobu zimních sukní se chystám udělat. Tak a hurá do práce, at' mohu za tohle všechno zvesela utrácet.. =D




















Brýle - h&m - 30,-kč slevy.
Náušnice - Iam - 150,-kč právě ve slevách.
Džínska - PRIMARK -  25 Eur.
Tričko - C&A - 249,-kč.
Sukně h&m - 599,-kč. Link HERE .
Over knee kozačky - PRIMARK -  23 Eur.

Doufám, že jsem vás dnešním outfitem inspirovala k víkendovému party oblékání, nebo zkrátka k něčemu odvážnějšímu jen tak, protože proč ne ?..Samozřejmě na první pohovor do práce nebo do školy bych volila spíše něco zahalenějšího.. =D

Krásný víkend všem. =)


Vaše...




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY