Fur season ?

by - 7:57:00

Tento týden plný hororového, tmavého, studeného a deštivého počasí je pomalu u konce... Musím říct, že kolikrát jsem měla chut' se zavrtat do peřin a nevylézat... Naštěstí jsem ale toho tento týden měla tak moc, že jsem ani nestihla mít z toho počasí takovou tu klasickou podzimní depku... Navíc poslední dobou mě práce opravdu napln'uje a tak si to zkrátka užívám. Co pro mě však začíná být každodenním problémem, je to, že už je opět brzo tma a já nestíhám fotit vše, co bych chtěla.... Denní světlo je denní světlo a pro fotky je zkrátka nenahraditelné...
Každopádně dnes postuji ještě jeden outfit focený na Trojském mostě a poprvé jsem tento podzim oblékla kožich. Kontrastně jsem k teplému kožichu opět oblékla sukni, ke které snad neobouvám nic jiného, než jen overknee kozačky. Další outfit ze sekce sportovně elegantní, až možná pro někoho extravagantní je na světě. =)













Kožich - h&m - 1299,-kč ( kupovaný 3 roky zpět ) - podobný HERE.
Tričko - Tally Weijl  - 200,-kč nyní ve slevách !
Sukně - h&m - 599,-kč Link HERE.
Overknee kozačky - PRIMARK -23 Eur.
Kabelka - Tally Weijl - 699.-kč nyní v nové kolekci.

Užijte si víken naplno !!

Vaše...


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY