Lace dress, big purple sweater and huge earrings

by - 11:59:00

 Minulý pátek jsem konečně po douhé době zašla fotit outfity s někým koho to neobtěžuje, ale naopak baví, stejně jako mě. Taky podle toho fotky vypadají, je to úplně o něčem jiném, než většina mých outfitových fotek. Taky to je určitě lepším objektivem, který jsme na fotky používaly a který budu i já sama brzy vlasnit a fotky budou zase o něco kvalitnější a lepší ! Byla jsem totiž fotit s mou blogerskou kámoškou - My Fashion Connection, takže jsme se s radostí fotily do aleluja... =D Konečně jsem taky zajela na to nejvíc instafriendly místo, kterým je Troja bridge, tam má fotku snad každá blogerka. Smůla byla, že jsme ještě nestihli udělat ani jeden záběr a už nás z těch nejlepších míst uprostřed mostu vyhazovala Policie a tak jsme fotili bohužel jen na okraji, ale i tam je to skvělé místo na focení outfitů, až na projíždějící auta, ty jediné byly občas překážkou...

Oblékla jsem lehký podzimní look opět s overknee kozačkami a mým nejoblíbenějším obřím svetrem. Co se ted' u mě dost změnilo ? Z 90% jsem vždy nosila výrazné náhrdelníky nebo chokery, ale poslední dobou jsem je vystřídala za mohutnější náušnice a ty byli i nyní velkou součástí outfitu. Co upřímně nemám ráda, když se kombinují výrazné velké náušnice ještě s náhrdelníkem. Bud' jedno nebo druhé, ale oboje u mě asi nikdy neuvidíte, pokud se to tedy nestane celosvětovým trendem, asi bych tomu určitě taky propadla.... =D














Klobouk - C&A - 299,-kč
Náušnice - h&m - 80,-kč ve slevě.
Kabelka - Tally Weijl - 699,- nyní v nové kolekci.
Svetrc - Lindex - 399,- kč ve slevě.
Šaty - Mango - fashion Arena - 299,-kč ve slevě.
Overknee kozačky - PRIMARK - 23 Eur

Krásný den všem !

Vaše....



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY