Pink shearling jacket

by - 8:40:00

Opět všechny moc zdravím a dnes u outfit postu. Nedávno jsem si koupila shearling jacket, kterou jsem měla ve svém fashion wishlistu už přes rok a hned v zápětí jsem si nečekaně koupila druhou...
Jakou barvu má, by uhádl snad úplně každý, který mě alespon' trochu zná nebo pravidelně sleduje... Samozřejmě jen růžová to může být......=D
Když jsem minulý pátek chodila v největším vzteku po PRIMARKU plném zuřivě nakupujících čechů, narazila jsem v takové směsici hadrů, kam každý z košíku odhazoval co nechce, tuhle překrásnou světle růžovou shearling jacket, která mě navíc uchvátila rosegold detaily... Co bylo však ještě větším překvapením, než samotná bunda, byla sleva, která na ni byla !!! Tak v tomto případě se už nebylo o čem bavit a letěla přímo do košíku a stal se z ní most favourite kousek z posledních nákupů v PRIMARKU. Takže vám je také jasné, že při první příležitosti někam si vyjít, jsem si ji hned oblékla a tak jsem vám i celkový outfit rovnou nafotila..










Náušnice - h&m - 30,-kč ve slevách !
Shearling jacket - PRIMARK - 20 Eur ve slevě.
Mikina - PRIMARK - 8 Eur.
Kabelka - Sinsay - 299,-kč. Link HERE.
Kalhoty - ZARA - 799,-kč.
Boty - Stradivarius - 1199,-kč. Link HERE.

Doufám, že jsem vás outfitem opět lehce inspirovala do chladných podzimních a zimních dnů. Nemusíte být vždy stejně tmaví, jako je ted' počasí, chce to do tohodle období nějakou pozitivitu... Tak se alespon' občas vesele oblékněte a rozzařte tím ty smutné ulice. =)


Vaše....



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY