Winter PRIMARK haul 2017

by - 9:21:00

Konečně pátek a s ním opět další winter haul a tentokrát z PRIMARKU, kde jsem byla přesně před týdnem. O nákupech v  PRIMARKU V drážd'anech už jsem vám psala v pondělním Week in pictures, byl to nářez, ale to se dalo čekat. Fronty přes celý obchod, oblečení poházené a pošlapané na zemi a hádající se české páry.. =D Každopádně já jsem tentokrát nákupy v  PRIMARKU neplánovala nijak velké, spíš jsem si tak chtěla povyrazit s kámoši a případně si koupit něco, co mi padne do oka nebo nakoupit vánoční dárky... Z hezkého výletu byl jeden velký stres a poloprázdný košík jsem rozhodně neměla, ale že by byl zaplněný vánočními dárky, to se taky říct nedá.. =D...Klasika..
Co jsem si tedy koupila.... :






 Černá košile s nadýchanými rukávy a šněrováním byla ve slevě za 5Eur, tak nekup to !!! =D




Bílá halenka s trendy stříbrnými cvočky na ramenou, tohle ted' opravdu letí a tak se přiznám, že jsem se na cenu ani nepodívala a šoupla košili halenku rovnou do košíku.. =D - 17Eur.




 Tahle crop topová mikina mi padla do oka hned, takže jsem nad ničím nepřemýšlěla, jen je taky pravda, že takových mikinek mam už miliony... No co už... - 9Eur.




 Růžová mikina s chlupátými rukávy z nejvíce příjemného materiálu na mazlící se dny.. =D
-15 Eur.



No a takový svetřík nebo mikča v baby blue barvě mi v šatníku rozhodně chybí, takže jsem musela tyto nedostatky napravit ne ?! =D - 7 Eur.





Pink shearling jacket s rose gold detaily, take to mi rozhodně udělala největší radost. Za prvé růžové, z druhé rosegold detaily a za třetí ve slevě ze 40ti Eur na 20 Eur !!!! Jen blázen by ji tam nechal !

 Chelsea nude boticky se mi strašně líbily, ale ted mám doma pocit, že mi nesluší a tak přemýšlím, že je prodám... Ale ještě chvilku počkám, jestli k nějakému outfitu třeba skvěle nepadnou. - 17 Eur.


 V hodně mých outfitech se právě objevují overknee kozačky, ale ještě žádné jsem neměla na podpatku, takže tohle byla jediná věc, pro kterou jsem jela cíleně. Zajímávé podpatky a semišový vzhled. - 28 Eur.

Dopln'ky jsem taky nemohla vynechat. Klasické platíčko náušnic a k tomu chokers ve slevě. =)

 Na co jsem se dost těšila byl homedecor, sice svoje bydlení ještě nemám a většinu věcí nemám kam v pokoji dát, ale už pomalu do budoucna něco plánuji a zatím tyhle krásné kousky používám alespon' na focení.. =D
Rosegold stojan na svíčku - 8 Eur.
Svíčka - 2 Eura.

 Svítící rosegld lampionky - 8 Eur.
Mramorové prostírání - 5 Eur.

Rosegold podtácky - 4 Eura.

Nepotřebné hlouposti z TK Maxx

Notýsek opět z mramorovým vzorem za 3Eura si mě získal.

Dekorace ananas na talířku miluju !!! =D - 4 Eura.


Celý článek krom fotek homedecoru a dopln'ků jsem fotila na dálkové ovládání fot'áku přes telefon a tohle z toho vzniklo, věřím, že se zasmějete a aspon' to neni jen haul nafocený u bílé zdi... =D

Krásný víkend všem !!

Vaše...



You May Also Like

2 komentářů

  1. Všechny kousky, které sis pořídila vypadají skvěle! :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné kousky, jak oblečení, tak i dekorace do bytu. Líbí se mi, že si to nafotila z různých úhlů a zajímavě. Jediné co bych vytkla je způsob, jakým to máš napsané - občas zapomeneš na háček nad písmenkem, čárku ve větě a hlavně špatně píšeš ň. Prosím, když už máš tak pěkný blog a dáváš si záležet i na fotky, tak to zbytečně nekaž takovými "drobnostmi", které opravdu bijí do očí (obzvlášť to ň). Peace :)

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY